Desværre har situationen nu ændret sig til det værre, da min ex virkelig har været grov overfor mig, altså kun verbalt, men han kræver stadig at være med til fødslen. Er i dag blevet ringet op af hans mor også, der har skældt mig ud, beskyldt min søn (fra et tidligere forhold) for at være forkælet og mig for at være en dårlig mor og at behandle min ex grimt. Jeg er fuldstændig rystet, hun ringede til mig fordi min ex havde bedt hende om det.
Jeg er helt ødelagt lige nu, føler mig alene og er så bange for at fødslen pludselig skal gå i gang, fordi min ex og mig er så uvenner
Ville ikke bryde mig om at have min ex med hvis min fødsel går i gang lige nu, da jeg er meget utryg ved ham.
Har han krav på at vide at fødslen er i gang? Eller kan jeg kontakte ham bagefter?
Kan jeg nægte hans mor at komme op på sygehuset til mig, efter den måde hun har opført sig på? Vil gerne have ro omkring min nyfødte, og ikke være utryg og ked af det over at se hende.
Hvornår har han krav på samvær første gang? Vi skal være indlagt 2 dage på hotellet, må jeg sige at han ikke skal sove der sammen med os?
Er bange og ked af det, men vil heller ikke gøre noget der kommer til at skade min sag på sigt, hvis jeg nægter noget faren egentlig har krav på.
Anmeld
Citér