Tidlige symptomer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

408 visninger
1 svar
0 synes godt om
18. juli 2018

Lop

Hej alle sammen - Jeg er ny herinde.

Sagen er den.. Vi mistede vores elskede datter Elina d. 8 februar (Hun blev 18 dage gammel) født 25+5

Vi er så småt begyndt at snakke om baby igen (ikke at vi har travlt, men beskytter os hvertfald ikke længere) Vi havde samleje dagen inden min ægløsning og på dagen hvor jeg havde min ægløsning (3 dage siden)

Jeg har igår og i dag haft meget murren nede i underlivet (mens agtige smerter, bare mildere) og jeg har haft noget lyserødt udflåd, derudover har jeg haft en del kvalme. Er der andre der har prøvet det? Jeg er ret bekymret om alt er som det skal være?  Og tænker om det måske kunne være tidlige tegn på graviditet. Jeg er klar over at min psyke spiller en stor rolle i alt dette, men jeg mærker det ren fysisk.

Kærlig hilsen Louise 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2018

Miss A

Lop skriver:

Hej alle sammen - Jeg er ny herinde.

Sagen er den.. Vi mistede vores elskede datter Elina d. 8 februar (Hun blev 18 dage gammel) født 25+5

Vi er så småt begyndt at snakke om baby igen (ikke at vi har travlt, men beskytter os hvertfald ikke længere) Vi havde samleje dagen inden min ægløsning og på dagen hvor jeg havde min ægløsning (3 dage siden)

Jeg har igår og i dag haft meget murren nede i underlivet (mens agtige smerter, bare mildere) og jeg har haft noget lyserødt udflåd, derudover har jeg haft en del kvalme. Er der andre der har prøvet det? Jeg er ret bekymret om alt er som det skal være?  Og tænker om det måske kunne være tidlige tegn på graviditet. Jeg er klar over at min psyke spiller en stor rolle i alt dette, men jeg mærker det ren fysisk.

Kærlig hilsen Louise 

Er ked af jeres tab

Om det er graviditetssymptomer eller ej, kan være svært at vide. Tiden vil afsløre det

Men dine symptomer (fraset det lyserøde udflåd) kan også være en harmløs maveinfektion.

Det er i hvert fald for tidligt at afgøre noget med sikkerhed. Held og lykke med det hele

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.