Update fra bøllerne.. Med billeder..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.807 visninger
6 svar
15 synes godt om
15. juli 2018

ønskebørn74

Hej alle som har fulgt os.

Vi har det godt og ser nu frem til at drengene skal starte i special børnehave efter sommerferien. De er voldsomt sensitive og vores Magnus er spastisk lammet i mild grad. De er derfor bagud i deres udvikling, men den nye DPU viser en god fremgang især for Niklas, der nu har indhentet sin bror. Det har været det bedste valg for os da jeg gik på deltid og drengene kun er max 5 timer i børnehave og kan nå at bearbejde indtrykkene inden en ny dag starter.

Lige nu har vi ferie og nyder bare at være en familie. Vi er SÅ taknemmelige for dem og jeg elsker at være mor for netop de her to bøller!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2018

pussekat

hejsa søde

dejlig det går godt hos jer og de er bliv stor og her går det også godt vi her  ikke hund mere da den være bliv syg og vi skal hele ikke have en nye 

Anmeld Citér

15. juli 2018

Mullesmith

ønskebørn74 skriver:

Hej alle som har fulgt os.

Vi har det godt og ser nu frem til at drengene skal starte i special børnehave efter sommerferien. De er voldsomt sensitive og vores Magnus er spastisk lammet i mild grad. De er derfor bagud i deres udvikling, men den nye DPU viser en god fremgang især for Niklas, der nu har indhentet sin bror. Det har været det bedste valg for os da jeg gik på deltid og drengene kun er max 5 timer i børnehave og kan nå at bearbejde indtrykkene inden en ny dag starter.

Lige nu har vi ferie og nyder bare at være en familie. Vi er SÅ taknemmelige for dem og jeg elsker at være mor for netop de her to bøller!

Dejlige bøller  har selv et par stykker fra 2010

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

15. juli 2018

ønskebørn74

Mullesmith skriver:

Dejlige bøller  har selv et par stykker fra 2010

Hej søde eei hvor er de blevet store 

Kan godt huske dig, fulgte din fine mave..

Og du fulgte vores lange kamp for at få dem..

Anmeld Citér

15. juli 2018

ønskebørn74

pussekat skriver:

hejsa søde

dejlig det går godt hos jer og de er bliv stor og her går det også godt vi her  ikke hund mere da den være bliv syg og vi skal hele ikke have en nye 

Er ked af i har mistet jeres wuffe..

Men dejligt at høre i har det godt 

Anmeld Citér

21. juli 2018

Mullesmith

ønskebørn74 skriver:

Hej søde eei hvor er de blevet store 

Kan godt huske dig, fulgte din fine mave..

Og du fulgte vores lange kamp for at få dem..

Ja de vokser helt vildt, ser det mest på sko størrelsen  7år og størrelse 35 i sko 

Anmeld Citér

8. februar 2019

ønskebørn74

Mullesmith skriver:

Ja de vokser helt vildt, ser det mest på sko størrelsen  7år og størrelse 35 i sko 

5 år og str 28 og 30 her. Niklas har en str 116/122 i tøj nu, Magnus 116 og det er ham med de mindste fusser 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.