Jeg har en spise forstyrrelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli

Anonym trådstarter

Tak for svar 

Har sendt den til min mand og her klokken 14 kommer sviger mor og henter barn til aftensmad. Så manden og jeg kan snakke i fred. 

Tak for sparket, ved det er nødvendigt at få hjælp, men nej hvor er det svært føler mig helt fremmed for mig selv. 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

15. juli

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Tak for svar 

Har sendt den til min mand og her klokken 14 kommer sviger mor og henter barn til aftensmad. Så manden og jeg kan snakke i fred. 

Tak for sparket, ved det er nødvendigt at få hjælp, men nej hvor er det svært føler mig helt fremmed for mig selv. 

Du er så sej!  ❤️❤️❤️ Alt held og lykke i verden til dig ❤️❤️❤️

Anmeld Citér

15. juli

ErDuHerIkkeSnart

Profilbillede for ErDuHerIkkeSnart
Anonym skriver:

Tak for svar 

Flot gået!! Der venter en lang og sej kamp forude, men du har taget det helt rigtige og meget svære første skridt - sådan!!

Anmeld Citér

15. juli

Anonym

Anonym skriver:

Tak for svar 

Hvor er det flot af dig. Det kræver så meget at bede om hjælp. Held og lykke med det hele. 

Anmeld Citér

15. juli

Anonym

Du er god!! 

Håber din mand, er der, som han selvfølgelig er!!! 

Alt held og lykke 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.