Hva skal vi efter vielsen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.536 visninger
8 svar
1 synes godt om
14. juli 2018

Bettybom

Hej, sagen er den, at mig og min forlovede skalg giftes semi-hemmeligt til august. 

Vi blir viet på rådhuset med søskende og forældre. Vi bliver 10 voksne + 3 børn + måske en baby. 

Ca 5 timer senere, holder vi stor fødselsdag for hans familie, hvor det så offentliggøres.

men så er “problemet”, hvad skal vi i mellemtiden? Vi snakkede lidt om at tage ud og spise lidt kage og evt lidt bobler ( jeg er dog i 8. Måned på det tidspunkt ). Men hvor? 

Stedet er indre Kbh - nogen der har gode ideer? Det skal være let og tæt på rådhuset. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2018

fnuggi

vi blev hemlig gift og var sammen med et venne par og vi fik taget billeder med dem og kun af os og så ud og spise  evt en ide 

Anmeld Citér

15. juli 2018

Lje

Hej, sagen er den, at mig og min forlovede skalg giftes semi-hemmeligt til august. 

Vi blir viet på rådhuset med søskende og forældre. Vi bliver 10 voksne + 3 børn + måske en baby. 

Ca 5 timer senere, holder vi stor fødselsdag for hans familie, hvor det så offentliggøres.

men så er “problemet”, hvad skal vi i mellemtiden? Vi snakkede lidt om at tage ud og spise lidt kage og evt lidt bobler ( jeg er dog i 8. Måned på det tidspunkt ). Men hvor? 

Stedet er indre Kbh - nogen der har gode ideer? Det skal være let og tæt på rådhuset. 

Tillykke med den kommende begivenhed 

Ifht. tæt på Rådhuset og hvis konceptet er kage og bobler, så ville jeg vælge enten La Glace eller Perchs. Perchs (som er min favorit af de 2) har et større bord lidt "afsides", så I ikke sidder midt i lokalet. Det havde de i hvert fald, da vi havde inviteret hele familien derind efter en kønsscaning i uge 20, da jeg var gravid (vi boede i og var blevet gift i udlandet. Derfor "fejringen").

Det er begge inden for 20 minutters højgravid-gåafstand fra rådhuset. 

Vh.

Anmeld Citér

15. juli 2018

Bettybom

Lje skriver:

Tillykke med den kommende begivenhed 

Ifht. tæt på Rådhuset og hvis konceptet er kage og bobler, så ville jeg vælge enten La Glace eller Perchs. Perchs (som er min favorit af de 2) har et større bord lidt "afsides", så I ikke sidder midt i lokalet. Det havde de i hvert fald, da vi havde inviteret hele familien derind efter en kønsscaning i uge 20, da jeg var gravid (vi boede i og var blevet gift i udlandet. Derfor "fejringen").

Det er begge inden for 20 minutters højgravid-gåafstand fra rådhuset. 

Vh.

Tak 

tak - det er sådan nogle steder jeg tænker på. Tjekker dem ud imorgen. Synes nemlig det er svært at google “kage strøget” 

det skal i hvertfald bare lige være en hurtig tår/spise ting, hvor vi lige fejre at vi har fået papir på hinanden, inden vi fejre hans fødselsdag 

Anmeld Citér

15. juli 2018

Lje

Bettybom skriver:

Tak 

tak - det er sådan nogle steder jeg tænker på. Tjekker dem ud imorgen. Synes nemlig det er svært at google “kage strøget” 

det skal i hvertfald bare lige være en hurtig tår/spise ting, hvor vi lige fejre at vi har fået papir på hinanden, inden vi fejre hans fødselsdag 

Til en "hurtig ting" kan I måske også blive på rådhuset:  http://www.kbh.dk/mad/claus-meyer-aabner-cafe-i-kaelderen-paa-koebenhavns-raadhus

Jeg kender ikke åbningstiderne men det må rådhuset kunne hjælpe med. 

Vh.

Anmeld Citér

15. juli 2018

Ano18

Jeg er gravid og kan kun tænke - du når da at blive sk... sulten inden festen for din mand  

Tillykke

Anmeld Citér

15. juli 2018

Ano18

Ps hvis det var mig, ville jeg nok bede alle pakke lidt til en fællespicnic, evt uddelegere bobler, sodavand, hygge, snacks, sandwich etc og så sætte mig i nærheden af et sted hvor ungerne kan fræse, måske nær en legeplads hvor der selvfølgelig ikke er for meget støj. Evt et græsareal hvor i selv kan tage nogle spil osv med. Måske ikke så fancy men kan da være så hyggeligt 

Anmeld Citér

25. juli 2018

Fårfårfår

Har I 5 timer, som I skal bruge et sted i København K? Det er jo alligevel en del, tænker jeg. Jeg er ikke selv stor fan af La Glace, fordi der er så overfyldt altid, så det er ikke verdens hyggeligste sted, selvom kagerne er gode. 

Var det mig, ville jeg fx gå i Tivoli og spise kage på Cakenhagen:  https://www.nimb.dk/da/cakenhagen/ 

Alternativt leje en båd hos GoBoat ved Langebro og lave picnic på vandet, det er altså lækkert, især når solen skinner. I kan jo også sejle til La Banchina, Halvandet eller Reffen, hvis I ikke lige orker at medbringe maden selv. 

Håber I får en vidunderlig dag!

Anmeld Citér

25. juli 2018

Bettybom

Fårfårfår skriver:

Har I 5 timer, som I skal bruge et sted i København K? Det er jo alligevel en del, tænker jeg. Jeg er ikke selv stor fan af La Glace, fordi der er så overfyldt altid, så det er ikke verdens hyggeligste sted, selvom kagerne er gode. 

Var det mig, ville jeg fx gå i Tivoli og spise kage på Cakenhagen:  https://www.nimb.dk/da/cakenhagen/ 

Alternativt leje en båd hos GoBoat ved Langebro og lave picnic på vandet, det er altså lækkert, især når solen skinner. I kan jo også sejle til La Banchina, Halvandet eller Reffen, hvis I ikke lige orker at medbringe maden selv. 

Håber I får en vidunderlig dag!

Nej, tror ikke at vi SKAL bruge 5 timer. Vi bor selv i Kbh - men vi vil ikke bare hjem og sidde. 

Tivoli er vi relativt tit i - har årskort dertil og synes tit der er ret proppet. 

Men tak for ideen! 

Vi overvejer picnic - men ellers kom med flere forslag. Vi overvejer dem alle grundigt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.