hvorfor....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

944 visninger
10 svar
0 synes godt om
15. oktober 2009

EliasMinDejligeSøn<3

hvorfor bliver alle bar sadt i gang før termin??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

T24/10-09 skriver:

det er langt fra alle der gør det...

oftest er det pga. komplikationer eller risiko for komplikationer

Anmeld

15. oktober 2009

wamse

T24/10-09 skriver:

Det gør alle heller ikke.

Nogen gør vel fordi der er behov for det, vil jeg tro

Anmeld

15. oktober 2009

Ansemusen

Jeg var med til min venindes fødsel. Hun blev sat igang 2 uger efter terminen. Så tror slet ikke der er flere der bliver sat igang før tid end der ikke gør!

Anmeld

15. oktober 2009

mortil(nichlasogmathias)

T24/10-09 skriver:

jeg har ike hørt om nogen, kun hvis der er en risiko for svangerskabsforgiftning eller noget andet.. eller kejsersnit eller tvillingefødsel..

Anmeld

15. oktober 2009

N&J

Jeg tror at der i dag er en overvejede del der har nogle følgekomplikationer mhp graviditeten så der er en større risiko for at det kan godt galt og man derfor vælger at sætte flere igang, ligesom man vil hvis der i en tidligere graviditet har været en komplikation, men syntes langfra det er alle der sættes igang, jeg kender ingen der er blevet sat igang, alle er gået i gang af sig selv.... 

Knuz fra Jane

Anmeld

15. oktober 2009

malou

Jeg blev heller ikke som sådan "sat i gang" men jeg fik løsnet hinder... og så gik vandet små 7 timer efter....knus malou som fødte 41+1

Anmeld

16. oktober 2009

Mor24

jeg gik 17 dage over tid.. blev sat igang da jeg var gået 14 dage over. så nej man bliver ikke "bare" sat igang hvis der ikke er nogen gund til det.

Anmeld

17. oktober 2009

tumle81

Jeg er gravid for 3. gang.

De to andre gange er jeg blevet sat igang pga smerter da jeg har svær bækkenløsning

Denne ´gang ønskede jeg sådan at gå i fødsel af mig selv, men efter flere samtaler med jm er vi blevet enige om at det bedste for mig er at jeg bliver sat igang, derfor sættes jeg igang torsdag d 22 om aftenen medmindre der sker noget inden selvf

På det tidspunkt er jeg 39+2. De andre gange har jeg henholdsvis været 39+4 og 40+0

Knus Kathrina 38+4

Anmeld

17. oktober 2009

Brams

Jeg har for højt BT og derfor skal jeg sættes igang 1 uge før tid, så jeg ikke får svangerskabsforgiftning.

Trine 38+2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.