Hvad gør jeg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

574 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. juli 2018

Anonym trådstarter

Håber virkelig nogen af jer kan hjælpe ����

Jeg er i uge 16 og jeg har ikke været på toilettet i en uges tid og har så ondt i maven og har det rimelig skidt.... når jeg går på toilettet så kommer der ikke andet ud end blod, det rimelig mørkt i det, er det fordi jeg er forstoppet og har hård mave eller? 

Og hvad gør jeg ved det? Min læge åbner først mandag

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2018

Anonym

Anonym skriver:

Jeg er i uge 16 og jeg har ikke været på toilettet i en uges tid og har så ondt i maven og har det rimelig skidt.... når jeg går på toilettet så kommer der ikke andet ud end blod, det rimelig mørkt i det, er det fordi jeg er forstoppet og har hård mave eller? 

Ring til lægevagten l morgen og få noget der løsner op. Hvorfor har du ladet det gå i en hel uge? 

Anmeld Citér

14. juli 2018

Tip!

Det vil være en god ide at smutte på apoteket og købe en pakke “gang i den” eller andet afførings middel. Der findes et utal af varianter.. 

Anmeld Citér

14. juli 2018

Oddi

Profilbillede for Oddi

Når det er kommet så vidt må der stærkere midler til fra en læge.

Men sidst jeg var gravid fik jeg voldsom forstoppelse - det gjorde møg ondt at gå på wc og der kunne gå dage i mellem så det var meget smertefuldt. 

Hos mig begyndte det da jeg startede på jern i uge 9. Det hjalp lidt hvis jeg altid tog jern med juice i stedet for vand. 

Derudover har sveskejuice en rigtig god afførende effekt. Jeg fandt ud af at drak jeg et glas sveskejuice hver dag til morgenmaden så begyndte systemet og jeg kom på wc cirka 1 gang om dagen, hvilket jo så gjorde de mindre smertefuldt. 

Er pt helt nygravid og regner med at ligeså snart jeg begynder på jern begynder jeg også at drikke sveskejuice - for det forstoppelse er altså bare forfærdeligt!

Anmeld Citér

14. juli 2018

Julletullemor

Anonym skriver:

Hvis der kommer mørkt (gammelt) blod ud, så skal du kontakte lægevagten med det samme! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.