Brunligt udflåd 5+6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

383 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. juli 2018

Mrsopsand

Søger lidt erfaringer i håb om at blive lidt beroliget. Vi var i går til en tidlig scanning der viste hjerteblink hos den lille. Jeg er 5+6 i dag og har nu her til eftermiddag opdaget noget slimet brunt udflåd da jeg var på toilettet. Jeg har ingen smerter, men kan læse på nettet at det kan være en varsel om abort? Er der nogle der har oplevet noget lignende? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2018

100%anonym

Mrsopsand skriver:

Søger lidt erfaringer i håb om at blive lidt beroliget. Vi var i går til en tidlig scanning der viste hjerteblink hos den lille. Jeg er 5+6 i dag og har nu her til eftermiddag opdaget noget slimet brunt udflåd da jeg var på toilettet. Jeg har ingen smerter, men kan læse på nettet at det kan være en varsel om abort? Er der nogle der har oplevet noget lignende? 

Det er ganske normalt. Satser på du er blevet scannet indvendig. Det kan man godt få list blødning af. Ligesom ved sex kan man også begynde at bløde lidt. 

Intet unormalt i det  

jeg blødte selv helt friskt blod i starten af min graviditet og det resulterede alligevel en en skøn dreng 

Anmeld Citér

12. juli 2018

Mrsopsand

Det er ganske normalt. Satser på du er blevet scannet indvendig. Det kan man godt få list blødning af. Ligesom ved sex kan man også begynde at bløde lidt. 

Intet unormalt i det  

jeg blødte selv helt friskt blod i starten af min graviditet og det resulterede alligevel en en skøn dreng 

Jeg blev kun skannet udvendigt, så tror ikke det kan være det. Oplevede det bare slet ikke i min første graviditet så blev helt nervøs, også når jeg lige var faldet lidt til ro efter at ha set liv. Tak for din erfaring 

Anmeld Citér

12. juli 2018

100%anonym

Mrsopsand skriver:

Jeg blev kun skannet udvendigt, så tror ikke det kan være det. Oplevede det bare slet ikke i min første graviditet så blev helt nervøs, også når jeg lige var faldet lidt til ro efter at ha set liv. Tak for din erfaring 

Nåh okay. Var sikker på man scannede indvendigt på tidligt. 

Men du kan nu stadig være helt rolig vil jeg mene. Du har set hjerteblink og du har ingen smerter. Slap af og nyd graviditeten. Tro mig. Su har resten af livet til at bekymre dig i. Det hører til mor rollen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.