Mulig graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

376 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. juli 2018

Anonym trådstarter

Vil gerne lige være anonym, da jeg er ret ung og ny herinde!

Jeg har i et års tid gået og været lidt skruk og virkelig haft lyst til og blive mor snart!

jeg har prøvet nogle gange, desværre uden held og negative test..

Havde æggeløsning omkring søndag d. 1, så vi havde sex både torsdag, fredag, lørdag og søndag.. men efter alle de negative test er man blevet lidt trist.. har lagt mærke til her på det sidste har jeg haft ømme brystvorter og nogle smerter der ligner menstruationssmerter, men kan dog ikke teste endnu.. men hvornår kan man teste, og hvad er de tydeligste tegn på graviditet? Har ingen børn endnu, så det er ønskebarnet!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2018

Anonym

Anonym skriver:

Vil gerne lige være anonym, da jeg er ret ung og ny herinde!

Jeg har i et års tid gået og været lidt skruk og virkelig haft lyst til og blive mor snart!

jeg har prøvet nogle gange, desværre uden held og negative test..

Havde æggeløsning omkring søndag d. 1, så vi havde sex både torsdag, fredag, lørdag og søndag.. men efter alle de negative test er man blevet lidt trist.. har lagt mærke til her på det sidste har jeg haft ømme brystvorter og nogle smerter der ligner menstruationssmerter, men kan dog ikke teste endnu.. men hvornår kan man teste, og hvad er de tydeligste tegn på graviditet? Har ingen børn endnu, så det er ønskebarnet!

Det mest normale og sikreste tegn på graviditet er udebleven menstruation. Så vent med at teste til mens udebliver. 

Ømme bryster, kvalme, hovedpine, murren i mave og underliv er samme symptomer som menstruation og graviditet og ofte er der indbildning når ønsket er stort for graviditet  

krydser fingre for udebleven mens 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.