Ja! Jeg kunne også have forfattet dit indlæg.
Faktisk er jeg blevet gravid 5 gange på beskyttelse.
1 gang med vores datter. Der var vi glade og tænkte “nåh ja, det er meget tidligt - og slet ikke planlagt - men meget velkomment”
2. Gang var min datter 7 måneder og jeg var på hormonspiral. Jeg græd og græd og bad og bad om at jeg ikke skulle have en abort eller et barn. Og heldigvis hørte nogen os, for det blev til en spontan abort i uge 7 ca. (Hvor der ikke havde været noget siden jeg var i uge 4 på scanningerne)
3+4 gang var også på hormonspiral. Jeg var ulykkelig. Heldigvis fik jeg noget på hospitalet som hjalp det med at komme ud (en slags muld kemo - fordi de sad forkert, hvilket også var meget rart i forhold til at de ikke kunne blive til et barn)
Her 5 gang er vi blevet gravide på kondom (det var røget af oppe i mig - præcis som med vores datter) men heldigvis vil der nu være 3 1/2 år i mellem med min termin næste år. Vi er mere positive nu. Men jeg græd da jeg så de to steger - netop fordi jeg ikke bryder mig om at være gravid. Jeg bliver dårlig og propfuld af vand og tager meget på. Også var jeg ikke fan af barslen!
Jeg elsker mit barn og jeg glæder mig til nr 2 kommer nu. Men det gjorde jeg ikke da jeg opdagede det i 3+1... nu er jeg i 7+
Så det kan sagtens komme - giv det et par uger
mit mod vendte, da det gik op for mig, at jeg aldrig bliver klar til en nr2 100 procent - men at jeg måske er 80 procent klar nu faktisk.
Anmeld
Citér