Jura

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Mit gennemsnit var på:

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.241 visninger
5 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. juli 2018

Anonym trådstarter

Hejsa. 

Jeg er interesseret i at høre, hvilket snit I andre er kommet ind på jurastudiet med samt hvilket år, I søgte ind?

Var det med eller uden hurtigstartspoint? 

Hvilket universitet gik/går du på?

Hvis du ikke selv har studeret/studerer jura men kender til en bekendts snit, må du gerne smide en stemme :-) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2018

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Hejsa. 

Jeg er interesseret i at høre, hvilket snit I andre er kommet ind på jurastudiet med samt hvilket år, I søgte ind?

Var det med eller uden hurtigstartspoint? 

Hvilket universitet gik/går du på?

Hvis du ikke selv har studeret/studerer jura men kender til en bekendts snit, må du gerne smide en stemme :-) 

Hm. Min niece kom ind med 12,2 i snit, men hvad kan du bruge det til? Undersøgelsen hér kan jo give et helt skævt billede af virkeligheden, hvorimod de officielle opgørelser over adgangskriterierne fra år til år er retvisende. 

Anmeld Citér

10. juli 2018

Abracadabra

Mor og meget mere skriver:

Hm. Min niece kom ind med 12,2 i snit, men hvad kan du bruge det til? Undersøgelsen hér kan jo give et helt skævt billede af virkeligheden, hvorimod de officielle opgørelser over adgangskriterierne fra år til år er retvisende. 

Så helt utrolig enig.

Fyi var snittet i Kbh 9.7 sidste år. Hvad snittet var blandt baby.dk's brugere ved jeg ikke. Nok mindst 9.7.

Anmeld Citér

10. juli 2018

Anonym trådstarter

Tak :-) Jeg synes det er spændende at høre, hvad andre havde af snit, derfor spørger jeg. 

Jeg er godt bekendt med, hvad snittet var på den/de med det laveste optagne snit :-) 

Anmeld Citér

11. juli 2018

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Så helt utrolig enig.

Fyi var snittet i Kbh 9.7 sidste år. Hvad snittet var blandt baby.dk's brugere ved jeg ikke. Nok mindst 9.7.

Hvorfor tror du det? Snittet/laveste optagede snit er kun steget år for år. Mon dog, at det kun er folk, der søgte ind sidste år, som smider en stemme  

Anmeld Citér

11. juli 2018

Anonym

Jeg læser jura på deltid på SDU, det er et selvfinancieret ( min arbejdsgiver betaler), man kommer ind på en ansøgning og man skal selvfølgelig opfylde de gængse betingelser. Men man skal ikke nødvendigvis have et højt snit.

mit snit på den gamle scala var iøvrigt 9,6 svarende til 10,2 på den nye, men skulle som sagt ikke bruge det.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.