Øv...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.074 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. juli 2018

jannilaursen

Øv hvor jeg synes det er svært.. for 14 dage siden stod jeg med en positiv gravidtets test, 6 års kæmpen og nu var den der endelig..  tårnene sprang ud og jeg var lykkelig, og også manden.. 

Jeg blev så glad men havde selvfølglig også knuder i maven over den spontane abort jeg havde for 4 år siden.. på præcis samme måde. 

En uges glæde, og en uges mareridt, angst og grimme tanker. Og nu ligger jeg her, fuldstændig ødelagt imens ønskebarnet er ved at forlade min krop. Øv hvor jeg synes at verden er uretfærdig  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2018

serinasmor

9. juli 2018

BabyMama2016

jannilaursen skriver:

Øv hvor jeg synes det er svært.. for 14 dage siden stod jeg med en positiv gravidtets test, 6 års kæmpen og nu var den der endelig..  tårnene sprang ud og jeg var lykkelig, og også manden.. 

Jeg blev så glad men havde selvfølglig også knuder i maven over den spontane abort jeg havde for 4 år siden.. på præcis samme måde. 

En uges glæde, og en uges mareridt, angst og grimme tanker. Og nu ligger jeg her, fuldstændig ødelagt imens ønskebarnet er ved at forlade min krop. Øv hvor jeg synes at verden er uretfærdig  

Kram 

Jeg kender ikke til sin sorg, men det er alles største frygt når man har kæmpet for sin baby.

Anmeld Citér

9. juli 2018

jannilaursen

BabyMama2016 skriver:

Kram 

Jeg kender ikke til sin sorg, men det er alles største frygt når man har kæmpet for sin baby.

Ja det er det nemlig.. det er så hårdt 

Anmeld Citér

9. juli 2018

esioul

Har i ikke søgt hjælp? 

Ved godt det ikke nytter nu, men fremadrettet? 

kram og tanker

Anmeld Citér

9. juli 2018

jannilaursen

esioul skriver:

Har i ikke søgt hjælp? 

Ved godt det ikke nytter nu, men fremadrettet? 

kram og tanker

Jeg har flere gange været igennem gynækolog men de siger det skulle se fint ud, udover at jeg har cyster på mine æggestokke  Vi har tænkt os at søge hjælp. Og denne gang med det hele. Men jeg tror bare ærlig talt ikke jeg kan klarer det igen. Jeg blir så ødelagt hver gang

Anmeld Citér

10. juli 2018

Mamalou

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.