Pige navne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

375 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. juli 2018

Anonym trådstarter

Hmmm....

vi skal snart være forældre til en bitte pige men navnet til pigen finder vi ikke ud af 

alle de navne dee findes kan vi ikke blive enige 

Det eneste krav er at navnet skal ikke være i top 10 for det år baby kommer. - Farmand har det mest brugte navn i DK til drenge og har altid hadet det. - Han var altid den 2-5 drenge i klassen osv. Med det navn.

Jeg har et meget sjældent navn så sådan noget har jeg aldrig tænkte over.

- Men giver gode mening i mine øre da vi smider vores børn i vuggestuer, BH, Skole osv. - så er det lidt træls at være den 5 -7 Sofia i klassen.

Glemme aldrig jeg gik i klasse med 7 Kamilla 

- Hvordan fandt i jeres navn til jeres pige? Var det også en lang process? 

Vi er i tidspres nu :/ 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2018

Anonym

Vi var også enige I at bi ikke skulle ha top 10 navne eller tæt på. jeg i klasse med 3 marie og to mette. og manden med mange Rasmus hehe. vi viste vi gerne vil ha et navn der også gik okay med udtales på engelske. da manden arbejder megwt udlands. 

jeg vil ikke ha længe navne. så alt med Max 4 bogstaver. hehe. 

vi hvade Aya. Maya. Erica. Iris. Lilly. Molly. 

jeg havde Iris i underbevidstheden fra barndommen at have set tegnefilmen Simbad og gudinden der fra hedder Iris. så det blev det hvis vi skal ha nr. 2 skal navet findes i gudenavne eller Botanisknavne  

jeg ved ikke om det hjælper dig. hehe 

er der noget din mand og dig kan lide. fx bedste flim. et land i besøger meget. noget hvor i måske har gode mine fra som i kan finde et navne ud af. hehe 

Anmeld Citér

9. juli 2018

Anonym

Hvad slutter jeres navne med. måske kan I finde. nogle fra de to bogstaver 

Anmeld Citér

9. juli 2018

san

Vores dreng hedder Matti, og da min mand og jeg var til scanning første gang, så vi på nogen sutter med navne, og det eneste navn vi begge kunne lide var Laura, men vores første barn blev en Matti �� og nu venter vi en pige, som selvf skal hede Laura... 

matti og Laura passer også godt sammen i mine øre 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.