Eksperthjælp: Klar,parat...go??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

370 visninger
0 svar
0 synes godt om
7. juli

Anne-Mette Arnbak Gammelgaard

Kære ekspert.

Jeg står i det dilemma, at min mand og jeg begge er klar til at få vores første barn. Vi har kendt hinanden i 6 år, har alle de nødvendige rammer med hus, bil, økonomisk overskud og kærlighed til at kunne blive forældre. Min mand er 25 år, og har et skønt job og har været færdigudlært i 4 år. Men jeg er derimod lige blevet færdigudlært. Jeg har det sidste år arbejdet som studentermedhjælper på mit arbejde, hvor jeg skal færdiggøre et års elevtid fra august 2018 til august 2019. Problemet er dog at jeg ikke ved om jeg kan tillade mig at blive gravid inden for de næste par måneder, jeg ved at min elevtid “bare” bliver forlænget så jeg færdiggør den efter barsel. Med derimod har vi også snakket om at vente til april/maj med at begynde at prøve, så jeg lige når at færdiggøre den, men om de så vil ansætte en gravid kvinde er jo så også spørgsmålet.. vi er meget itvivl om vi bare skal hoppe ud i det, og sker det, ja, så sker det. Eller om vi liiige skal vente til start 2019. Men man ved jo aldrig om det lykkes med det samme.

Håber du forstår vores dilemma, og måske kan hjælpe os nærmere et svar

Anne-Mettes svar

Kære I to.❤️

Det virker som I er mere  end klar til at får jer et barn.Som I selv er inde på kan det godt være der går lidt tid inden du bliver gravid.Så nyd den dejlige sommer og gå stille og roligt igang uden at fokusere så meget på det,så sker det når det skal.

God vind og tro på at det barn I skal have nok skal komme til jer.❤️��

De Kærligste Sommerhilsner Anne-Mette 

Anne-Mette byder ind med støtte og rådgivning til en mindfull og nærværende tilgang i en hverdag med de mange udfordringer der nu engang er. Anne-Mette henvender sig til enkeltpersoner eller grupper - eks. mødregrupper hvor såvel samtale,støtte og meditation vil være på programmet. Har du et barn/er i en gruppe med fokus på særlige behov, byder Anne-Mette ind med indgående viden såvel pædagogisk som terapeutisk/holistisk.

Se Anne-Mettes hjemmeside: paradisæblet.dk

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+