Hårde graviditet nr 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

423 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. juli 2018

Anonym trådstarter

Puha  er 22 uger med barn nr 2 og nej hvor jeg synes det er helt helt anderledes end det første barn.

meget hårdere på kroppen, samt er baby så træls med at sparke på blæren som går så ubehageligt ondt  virkelig virkelig ubehageligt.

samt samleje trækker maven sig så ubehageligt sammen, at jeg overholder ikke har lyst til samleje til enorm skuffelse for min mand 

- Oplever i flere gener med nr 2 og meget anderledes graviditet?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2018

san

Ja jeg kan mærke baby meget mere, end med det første, og det er alle bevægelser der føles helt vildt.. 

Jeg har mere ondt denne gang, men på en anden måde..  Svært st forklare... 

Jeg har stadig lyst til sex er i uge 36 nu, men må stoppe, for kan ikke komme ud af sengen efter sex, der går i hvert fald en halv time inden jeg kan komme op og stå, fordi jeg får ondt og ligmenssmerter bagefter.. 

Glæder mig nu bare til hun kommer ud, og jeg igen kan få min krop tilbage og lege med min store søn uden besvær 

Anmeld Citér

7. juli 2018

mor til 2 skønne piger .

Anonym skriver:

Puha  er 22 uger med barn nr 2 og nej hvor jeg synes det er helt helt anderledes end det første barn.

meget hårdere på kroppen, samt er baby så træls med at sparke på blæren som går så ubehageligt ondt  virkelig virkelig ubehageligt.

samt samleje trækker maven sig så ubehageligt sammen, at jeg overholder ikke har lyst til samleje til enorm skuffelse for min mand 

- Oplever i flere gener med nr 2 og meget anderledes graviditet?

Synes også 2 gang er hård  .... Dobbelt så træt brækkede mig de første 4mdr , og så har jeg en forfærdelig slem bækkenløsning den her gang allerede her i uge 18 hvor sidst kom den første i uge 30 cirka ..  brysterne er også anden gang blevet kæmpe store hvilket er en stor gene for mig da jeg er spinkel bygning de faktisk min største irritation  da det giver flere dage med slem slem hovedpine og besvær med alt tøj og velvære ( ud over bækkensmerterne self ) , føler mig dog mere rolig her anden gang og afslappet  men man ved jo hvad der er i vente det gør det nemmere at holde ud 

Anmeld Citér

7. juli 2018

ErDuHerIkkeSnart

Indtil videre (7-9-13) så synes jeg at mine graviditeter minder ret meget om hinanden rent fysisk her i uge 23-24 stykker... lidt mere ømme bryster denne gange måske ... men ellers  ret tilforladeligt. Til gengæld er jeg lidt mere utålmodig denne gang eller glæder mig i hvert fald endnu mere, måske fordi jeg for alvor ved hvor meget skønt der venter forude 

Anmeld Citér

7. juli 2018

Anonym

Melder mig lige ind i den klub! Min første graviditet var supernem. Havde INGEN gener. Var lidt træt fra uge 6-8, men det var det. Denne gang har jeg bare haft alle kvaler ... To mdr med svimmelhed, kvalme og opkastninger. Ekstrem træthed, som kun kortvarigt har været bedre i andet trimester, bækkensmerter (dog heldigvis ikke fuldbyrdet bækkenløsning), som forhindrer mig i nærmest alt - og tiltagende plukkeveer af den slags der kan mærkes. 

Nyder stadig at være gravid, men håber godt nok ikke der støder mere til, de sidste 8-10 uger ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.