Blog for gravide

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

702 visninger
8 svar
5 synes godt om
6. juli 2018

babylife.

Hej allesammen 

Jeg har i forbindelse med min egen graviditet og barsel, lavet en ny blog, som handler om alt fra babyindkøb til vendingsforsøg, og meget mere. 

Jeg er helt ny i det her, men håber at det jeg skriver kan hjælpe nogen. Jeg vil derfor blive super glad, hvis der er nogen af jer der har lyst til at tage et kig og følge den, hvis i synes der lyder spændende 

Jeg vil også blive super glad hvis I har lyst til af give noget feedback, både i form af ris og ros, men også hvis I har noget i godt kunne tænke jeg at jeg undersøger eller skriver noget om. 

Min blog hedder www.baby-life.dk

Mange hilsner 

Anne 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2018

Miss A

babylife. skriver:

Hej allesammen 

Jeg har i forbindelse med min egen graviditet og barsel, lavet en ny blog, som handler om alt fra babyindkøb til vendingsforsøg, og meget mere. 

Jeg er helt ny i det her, men håber at det jeg skriver kan hjælpe nogen. Jeg vil derfor blive super glad, hvis der er nogen af jer der har lyst til at tage et kig og følge den, hvis i synes der lyder spændende 

Jeg vil også blive super glad hvis I har lyst til af give noget feedback, både i form af ris og ros, men også hvis I har noget i godt kunne tænke jeg at jeg undersøger eller skriver noget om. 

Min blog hedder www.baby-life.dk

Mange hilsner 

Anne 

Super hyggelig blog du har lavet. Held og lykke med fødslen, hvis den ikke allerede er klaret

Anmeld Citér

21. juli 2018

HBV

Hej Anne 

Din blog ser super hyggelig og indbydende ud - den skal jeg have kigget nærmere på 

Anmeld Citér

21. juli 2018

babylife.

Miss A skriver:

Super hyggelig blog du har lavet. Held og lykke med fødslen, hvis den ikke allerede er klaret

Tusind tak 

Desværre ingen baby til mig endnu. Jeg er 40+4 idag, så der må godt snart ske noget 

Anmeld Citér

22. juli 2018

Miss A

babylife. skriver:

Tusind tak 

Desværre ingen baby til mig endnu. Jeg er 40+4 idag, så der må godt snart ske noget 

Held og lykke med det så Tålmodigheden er på prøvelse til sidst, når man bare gerne vil have baby ud Måske er det i virkeligheden meget godt, så man er helt klar når fødslen endelig går igang Jeg var 40+6 første gang og 40+2 anden gang, så jeg prøvede også at blive utålmodig

Anmeld Citér

22. juli 2018

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Rigtigt fin blog  

Du skal også have stor ros for at den er læsevenlig pga. opstillingen fx. at teksten er højreorienteret. Synes rigtigt mange bloggere har det med at det er centeret. Det irriterer mig grænseløst  

Det ser også fint ud med emner. Det vil jeg helt klart læse lidt mere (også selvom jeg har født osv) 

Tænkte på, om du evt. havde en instagram, som du bruger til at vise, du har skrevet nye indlæg? 

Held og lykke med den kommende fødsel. Jeg håber, at alt forløber sig som det skal!

Anmeld Citér

22. juli 2018

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Tullemoar skriver:

Rigtigt fin blog  

Du skal også have stor ros for at den er læsevenlig pga. opstillingen fx. at teksten er højreorienteret. Synes rigtigt mange bloggere har det med at det er centeret. Det irriterer mig grænseløst  

Det ser også fint ud med emner. Det vil jeg helt klart læse lidt mere (også selvom jeg har født osv) 

Tænkte på, om du evt. havde en instagram, som du bruger til at vise, du har skrevet nye indlæg? 

Held og lykke med den kommende fødsel. Jeg håber, at alt forløber sig som det skal!

Jeg mente selvf. Venstreorienteret 

Anmeld Citér

24. juli 2018

babylife.

Miss A skriver:

Held og lykke med det så Tålmodigheden er på prøvelse til sidst, når man bare gerne vil have baby ud Måske er det i virkeligheden meget godt, så man er helt klar når fødslen endelig går igang Jeg var 40+6 første gang og 40+2 anden gang, så jeg prøvede også at blive utålmodig

Tusind tak, jeg synes godt nok at min tålmodighed er ved at være brugt op nu, især i 30 graders varme  

I det mindste kan jeg trøste mig med, at jeg har en baby inden for en uge nu 

Anmeld Citér

24. juli 2018

babylife.

Tullemoar skriver:

Rigtigt fin blog  

Tusind tak for de fine ord, det betyder mere end du tror! 

Jeg håber du kommer til at finde det fremtidige indhold interesant også, nu hvor jeg selv føder lige om lidt, så kan jeg jo lidt bedre skrive om den salgs ting også 

I forhold til instagram så har jeg en profil der hedder babylifedk, hvor jeg slår op når der kommer et nyt indlæg på bloggen. Jeg håber i fremtiden også at blive lidt bedre til at bruge det i hverdagen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.