Åh så nervøs 17+5 mærker ikke liv 2 gangs gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.310 visninger
4 svar
1 synes godt om
5. juli 2018

Silhel

Som nævnt ovenstående hænger mine nerver i en tynd tråd 

Da jeg ventede min søn i 15' mærkede jeg liv et sted mellem uge 17 / 18 så havde ud fra det man hører og er blevet fortalt forventet der ville være sket noget nu 

Har bestilt tid til en trygheds scanning imorgen, men tør næsten ikke tage afsted 

Var til tidlig scanning, nakkefold og køns scan hvor alt så fint ud så hvorfor kan jeg ikke bare tro på det er fint 

Puha.. Troede jo anden gang ville gå meget lettere 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2018

Miss A

Silhel skriver:

Da jeg ventede min søn i 15' mærkede jeg liv et sted mellem uge 17 / 18 så havde ud fra det man hører og er blevet fortalt forventet der ville være sket noget nu 

Har bestilt tid til en trygheds scanning imorgen, men tør næsten ikke tage afsted 

Var til tidlig scanning, nakkefold og køns scan hvor alt så fint ud så hvorfor kan jeg ikke bare tro på det er fint 

Slap af, det er helt sikkert en dejlig lille baby, der ligger trygt og godt inde i maven. Det er stadig tidligt, hvis du skulle have mærket den. Måske ligger moderkagen ud mod maveskindet, det kan forsinke det tidspunkt, man mærker spark. Jeg var 22 uger henne første gang og 20-21 uger henne anden gang, så ro på

Anmeld Citér

5. juli 2018

Silhel

Jeg kan bare ikke slippe de "dumme" tanker og det er ren tortur 

Havde slet ikke de samme tanker da jeg ventede min søn, men han blev også lavet i første forsøg, denne gang blev jeg gravid tre gange og mistede de tre, tidligt, som det jo sker ofte og jeg kendte jo til risikoen da vi begyndte 

Men det har vist sat dybere spor end jeg troede 

Anmeld Citér

5. juli 2018

NosaNosa

Jeg er kun 7+4, med barn nr 2.

Jeg mærkede liv i uge 16 sidste gang, og jeg har da også gået med en forhåbning om at det vil ske lidt før denne gang. Fordi jeg bare ved hvilken glæde det er at mærke de små spark 

Alt skal sikkert vise sig at være fint derinde, i din mave. Men her anden gang har man en masse andre bekymringer end man havde første gang, det har jeg i hvert fald. 

Jeg tænker meget mere på alt hvad der kan gå galt ved fødslen, og "hvorfor skulle fødslen gå fint begge gange?". Men det er altså også alle mulige tanker omkring fostrets helbred. 

Men jeg skal til læge for første gang i næste uge, og så varer det jo ikke så længe inden NF, og så er jeg sikker på at jeg mit verdensbillede er lidt mere glansfuldt. Og det samme håber jeg dit er, efter i morgen 

Anmeld Citér

5. juli 2018

Annemette07

Silhel skriver:

Jeg er 17+4, og jeg mærker sjældent baby selvom jeg allerede fra uge 16 mærkede det ved første barn. Til både nf og kønskanning lå baby og puttede med ryggen ud mod maven og arme og ben ind mod min ryg, hvilket nok er hvorfor jeg stort set ikke har mærket den endnu. Det kunne måske også være det der er årsagen til du endnu ikke mærker noget?  men forstår godt din bekymring - den har jeg også selv 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.