Fitall.dk - nogle erfaringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.124 visninger
1 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. juli 2018

Jegkiggerpåfugle

Godaften

Er der nogen som har prøvet fitall.dk

jeg vil gerne prøve det da heg ikke har har lykkedes at tabe mig på egen måde . Jeg vejer 40 kg for meget og vil gerne lege med mine børn, uden at være hende der bare sidder på bænken på afstand 

vil vildt gerne høre om der er nogen som har oplevet et positivt resultat igennem fitall.dk

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2018

Mamacita til 2 piger

Jegkiggerpåfugle skriver:

Godaften

Er der nogen som har prøvet fitall.dk

jeg vil gerne prøve det da heg ikke har har lykkedes at tabe mig på egen måde . Jeg vejer 40 kg for meget og vil gerne lege med mine børn, uden at være hende der bare sidder på bænken på afstand 

vil vildt gerne høre om der er nogen som har oplevet et positivt resultat igennem fitall.dk

Jeg er i gang hos fitnessnu.dk med onlineforløb! Seriøst det bedste jeg har gjort for mig selv. Det bliver tilpasset så det passer i din hverdag, både med hvor lang tid di kan/vil bruge på madlavning og om du vil træne i center eller hjemme.  

Mega let at overholde og jeg har valgt en pakke med mulighed for rådgivning inden for 24 timer. Det fungerer upåklageligt!! 

Jeg er vild med det og har tabt 12 kg og 45 cm på 3 mdr. Jeg sulter bestemt ikke og styrketræner 4 gange om ugen.. ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.