Igangsættelse på Slagelse sygehus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.322 visninger
8 svar
1 synes godt om
2. juli 2018

Perle1

Hej, jeg er i morgen tirsdag  gået 1 uge over tid, altså 41+0.

Har fået en tid til kontroltjek på  Slagelse hospital den 6. juli. (41+3)

Her vil JM undersøge mig indvendigt.

Nogle der ved, om man kan blive sat i gang efter denne kontrol, hvor  jeg vil være 10 dage over tid?

Håber for alt i verden ikke jeg SKAL gå hele 14 dage.

Synes jeg har hørt lidt forskelligt.

Kh en førstegangs

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2018

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

De fleste steder,vil du blive igangsat samme dag eller dagen efter,alt efter hvor travlt de har på FG.

Anmeld Citér

2. juli 2018

Perle1

De fleste steder,vil du blive igangsat samme dag eller dagen efter,alt efter hvor travlt de har på FG.

Jeg håber det virkelig. 

Er blevet for tyk, 19kg har jeg taget på, og jeg kan snart ikke holde det ud mere 

der var en i min termins gruppe der mente jeg først kunne sættes i gang 41+5. I min verden er stor forskel på 41+3 og 41+5

Anmeld Citér

10. august 2018

san

Blev du sat igang? Skal selv til undersøgelse på søndag hvor jeg er 41+3... 

Så er lidt spændt på hvad de siger, og det er også i slagelse 

Anmeld Citér

10. august 2018

Perle1

san skriver:

Blev du sat igang? Skal selv til undersøgelse på søndag hvor jeg er 41+3... 

Så er lidt spændt på hvad de siger, og det er også i slagelse 

Jeg nåede det sgu aldrig, for jeg gik i fødsel kort tid efter en hindeløsning så jeg vil sige prøv og spørg efter en hindeløsning. Det satte min fødsel i gang 

Anmeld Citér

10. august 2018

san

Perle1 skriver:

Jeg nåede det sgu aldrig, for jeg gik i fødsel kort tid efter en hindeløsning så jeg vil sige prøv og spørg efter en hindeløsning. Det satte min fødsel i gang 

Okay fik du det på sygehuset? 

Anmeld Citér

10. august 2018

Perle1

san skriver:

Okay fik du det på sygehuset? 

Yes men det var fordi jeg ikke havde flere tider hos jorde morderen, så jeg fik det tilbudt der. Men var trods alt 11 dage overtid, så det har lige været det sidste skub der skulle sætte det i gang.

Anmeld Citér

10. august 2018

san

Yes men det var fordi jeg ikke havde flere tider hos jorde morderen, så jeg fik det tilbudt der. Men var trods alt 11 dage overtid, så det har lige været det sidste skub der skulle sætte det i gang.

Okay det samme her, så mon ikke jeg også bliver tilbud det der  jeg håber... Hvor længe gik der før det gik igang? 

Anmeld Citér

10. august 2018

Perle1

san skriver:

Okay det samme her, så mon ikke jeg også bliver tilbud det der  jeg håber... Hvor længe gik der før det gik igang? 

Der gik 10 timer ca  jeg fik den tidlig morgen  og det startede om natten først hehe.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.