Hjælp til mørke dun på overlæben

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.486 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. juli 2018

Tjubang

Profilbillede for Tjubang

Hej med jer,

Jeg har her det seneste halve års tid fået meget mørke dun, nærmest sorte, på overlæben. Det ligner efterhånden at jeg har overskæg. Det er blevet så slemt at man nu kan se det på afstand. 

Jeg er virkelig træt af det, så nu overvejer jeg at få det bleget. Men hvor gør man det henne? Eller kan man gøre det selv?
Eller findes der en anden mere fornuftig løsning?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2018

Anonym

Der er 3 muligheder, som jeg ser det: 

1) blegning. Det gør man selv. Det er nemt og ufarligt, bare følg anvisning på pakken (Matas har det fx) 

2) Voksning. Selv eller af en prof. Jeg har ikke erfaring, men ville nok selv prøve - inden jeg gik til en prof. Igen skal du være obs på at produktet er til ansigtet  

3) Laser. Dyrt, men varigt resultat. Den løsning ville jeg gå med, hvis det begynder at ligne “skæg”. 

Anmeld Citér

2. juli 2018

Anonym

Hej med jer,

Jeg har her det seneste halve års tid fået meget mørke dun, nærmest sorte, på overlæben. Det ligner efterhånden at jeg har overskæg. Det er blevet så slemt at man nu kan se det på afstand. 

Jeg er virkelig træt af det, så nu overvejer jeg at få det bleget. Men hvor gør man det henne? Eller kan man gøre det selv?
Eller findes der en anden mere fornuftig løsning?

Jeg vokser mit, jeg har pcos så lidt for meget af det der mandlige kønshormon. Jeg vokser det Ca hver 4 uge.. Det tager Ingen tid.. Har aldrig prøvet at blege det  da det jo alligevel kan ses tænker jeg .  køber veet wax strips til ansigtet... Efter et par behandlinger føles det ikke nær så slemt 

Anmeld Citér

2. juli 2018

Anonym

Anonym skriver:

Jeg vokser mit, jeg har pcos så lidt for meget af det der mandlige kønshormon. Jeg vokser det Ca hver 4 uge.. Det tager Ingen tid.. Har aldrig prøvet at blege det  da det jo alligevel kan ses tænker jeg .  køber veet wax strips til ansigtet... Efter et par behandlinger føles det ikke nær så slemt 

Er hårene blevet anderledes, hårdere med tiden? Eller ser de stadig ud som før du gik i gang?

Anmeld Citér

2. juli 2018

Anonym

Jeg babere mig ca hver 3 dag  (er ikke dansk og har sorte hår) hvis jeg gider bruger jeg snor 

Blegning syntes jeg ikke hjælper hvis man har en del. For så har man bare nisse skæg 

Anmeld Citér

2. juli 2018

Anonym

Er hårene blevet anderledes, hårdere med tiden? Eller ser de stadig ud som før du gik i gang?

Nej det er fordelen ved at vokse frem for barbering.. De forbliver bløde... Du må endelig ikke barbere dem for så kommer der stubbe.. 

Anmeld Citér

2. juli 2018

Anonym

Anonym skriver:

Nej det er fordelen ved at vokse frem for barbering.. De forbliver bløde... Du må endelig ikke barbere dem for så kommer der stubbe.. 

Nej, barbering er klart no-go. Men de hår jeg fjerner under hagen med pincet, er med tiden blevet mørkere og hårdere. Resten er forblevet lyst. Så derfor har jeg været lidt betænkelig med at vokse overlæben, var bange for at gøre det værre. Har også pco, så er plaget af det rigtig meget. Men vil så gerne have det væk.

Anmeld Citér

2. juli 2018

Anonym

Anonym skriver:

Nej, barbering er klart no-go. Men de hår jeg fjerner under hagen med pincet, er med tiden blevet mørkere og hårdere. Resten er forblevet lyst. Så derfor har jeg været lidt betænkelig med at vokse overlæben, var bange for at gøre det værre. Har også pco, så er plaget af det rigtig meget. Men vil så gerne have det væk.

Jeg har også nogle lange afstikkere desværre.. Men det skyldes ikke voksningen tænker jeg... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.