Nogen der har prøvet det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

737 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. juli 2018

Anonym trådstarter

Igår vågnede jeg op med verdebs ledeste hovedpine. Det var som om jeg havde en hjelm på der strammede helt vildt. Det dunkede og hver gang jeg rykkede lidt på hovedet blev det 10 gange værre. Samtidig fik jeg også ondt i øjenhulerne og hver gang jeg kiggede til siderne skete det samme som ved hovedet. I dag er selve hovedpinen ikke så slem men det ved øjnene er meget værre. Jeg har ondt hele tiden og kigger jeg til siderne gør det virkelig ondt. Jeg er også blevet lyssky. Lyset gør ondt. Det trækker lige nu lidt ned til det venstre øre som også var lidt ømt i går. Det skal siges at jeg for halvanden år siden havde en ansigtslammelse i denne side. Jeg ved ikke om det har noget med sagen an gøre... Nogen derude der har prøvet noget lignende? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2018

MegaMegetMor

Det lyder som et anfald af migræne? 

Anmeld Citér

2. juli 2018

Anonym trådstarter

MegaMegetMor skriver:

Det lyder som et anfald af migræne? 

Jeg har aldrig prøvet det, så aner ikke hvordan det føles. Jeg kan holde det nogenlunde nede med panodiler hver 4-5 time. Burde det ikke være meget værre hvis det er migræne? 

Anmeld Citér

2. juli 2018

Panther

Profilbillede for Panther

Evt bihulerne?

Går ikke ud fra, at du har fået en epiduralblokade inden for den sidste uges tid?

Anmeld Citér

2. juli 2018

Anonym trådstarter

Panther skriver:

Evt bihulerne?

Går ikke ud fra, at du har fået en epiduralblokade inden for den sidste uges tid?

Dog ikke

Synes bare ikke det føles som bihulebetændelse. Det har jeg nemlig haft før og det er mere en trykken i ansigtet/ansigtssmerter og mere dybdegående

Anmeld Citér

2. juli 2018

Panther

Profilbillede for Panther
Anonym skriver:

Dog ikke

Synes bare ikke det føles som bihulebetændelse. Det har jeg nemlig haft før og det er mere en trykken i ansigtet/ansigtssmerter og mere dybdegående

Det lyder også mere migræne-agtigt... omend en mild en af slagsen, hvis panodiler tager det..

Håber, du finder ud af det og rigtig god bedring uanset!

Anmeld Citér

2. juli 2018

1518

Jeg synes også, det lyder som migræne. Prøv med et par Treo’er - hos mig virker de meget bedre ved hovedpine end panodil.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.