Shop amok i babytøj...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

557 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. oktober 2009

Nybagt mor

Ja - det var hvad der skete for mig for lidt siden.

Der skulle såmænd ikke mere end 20 min surfing på internettet, til jeg fik bestilt en masse lækkert baytøj hjem, og brugt en masse penge.

Som om jeg slet ikke har nok i alt det jeg allerede har købt og fået af venner/veninder/familie og naboer....

Absolut imod al fornuft - har jo nok, og kender ikke størrelsen på lillemanden - så må nok bare lige bekræftiges i at jeg ikke er den eneste...

Men puh - hvor var det fint...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2009

baby2010

Jeg har også bare lyst til at gå helt amok nu hvor vi ved det er en dreng! Men jeg vil altså sige, at der er rigtig meget godt brugt tøj på trendsales. Jo, det er naturligvis "sjovere" med nyt tøj, men hvis det er brugt, er alle giftige stoffer jo helt ude. Og meget af det er faktisk nyt eller kun brugt få gange...

Anmeld

16. oktober 2009

Nybagt mor

Ja - bruger også selv Trendsales, og der er jo tit mange penge at spare på fine fine ting

Denne gang faldt jeg dog over siden Yesterdaysaffair.dk - absolut et besøg værd. Outlet med  bl.a. Norlie, Mini a ture, Katvig m.m. til ca halvpris på meget af det der hænger i butikkerne lige nu

Anmeld

16. oktober 2009

baby2010

UH spændende! Jeg må ind og se på det  Desværre har jeg ikke fået job efter jeg blev færdig som psykolog her sidste måned, så jeg skal på dagpenge  Det er bare så ufattelig få penge man får, og jeg har jo snart for stor mave til nogen gider ansætte mig. Så der er ikke så meget til rådighed lige nu til lillemanden. GODT DET SNART ER JUL!

Anmeld

16. oktober 2009

Nybagt mor

Kender det - er selv på Su, så det er ikke de store penge der er at rutte med så

På Yesterdaysaffair, og Trendsales som du selv nævnte, kan man jo heldigvis godt være med i forhold til  butikspriserne, og i forhold til at de jo ikke kan passe det så længe..

Man vil jo gerne have lidt lækkert tøj til dem.

Og tillykke med at I skal have en lille dreng, synes også det føles som det kun er et par uger siden vi fik det at vide - det går så stærkt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.