Aflivning af kat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

936 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. juni 2018

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Vi har en kat, som skal aflives.

Det er desværre min datters (hun er 3 år) ynglings kat. Som i VIRKELIg hendes ynglingskat. Hun snakker altid om ham osv.

Hvordan tackler man det lige? Hvad siger man til hende osv? Der må være nogle herinde, som har noget erfaring med det. 

Det er virkelig noget l***... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2018

Rockertand

Lillefis90 skriver:

Vi har en kat, som skal aflives.

Det er desværre min datters (hun er 3 år) ynglings kat. Som i VIRKELIg hendes ynglingskat. Hun snakker altid om ham osv.

Hvordan tackler man det lige? Hvad siger man til hende osv? Der må være nogle herinde, som har noget erfaring med det. 

Det er virkelig noget l***... 

Ærlighed og at anerkende hendes sorg og så ikke presse jeres følelser ned over hovedet på hende.

Anmeld Citér

29. juni 2018

Tullemoar

Rockertand skriver:

Ærlighed og at anerkende hendes sorg og så ikke presse jeres følelser ned over hovedet på hende.

Det er også det vi har tænkt os, og så sige han er kommet i kattehimlen? Men pyh, jeg frygter det. Hun snakker om den kat fra morgen til aften..

Anmeld Citér

29. juni 2018

SofiaMik

Vi har de gange, vi har mistet en kat,  fået/betalt for en lille kiste i pap hos dyrlægen, som katten er kommet ned i, så har de fået lov at kæle den døde kat og ligge tegninger og blomster i kisten og så begraver vi katten i vores kirkegårdsbed, mens vi synger se den lille kattekilling... og grædt lidt. Det fungerer rigtig godt.

Anmeld Citér

29. juni 2018

Tullemoar

SofiaMik skriver:

Vi har de gange, vi har mistet en kat,  fået/betalt for en lille kiste i pap hos dyrlægen, som katten er kommet ned i, så har de fået lov at kæle den døde kat og ligge tegninger og blomster i kisten og så begraver vi katten i vores kirkegårdsbed, mens vi synger se den lille kattekilling... og grædt lidt. Det fungerer rigtig godt.

Åh så langt havde jeg ikke tænkt. Det er også en god måde at gøre det på

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.