Tænker Tænker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.134 visninger
10 svar
0 synes godt om
15. oktober 2009

Thildesmor

ej seriøst, jeg vil jo gerne snart have at vide om det er en dreng eller pige der kommer til verden, er jo ved at gå til af bare spænding

Hvornår kan man få det at vide, så en pige der var i uge 13 havde skrevet at hun ventede en pige..

Vi skal til NF næste fredag kan de sige det der?

Knus Anette 11+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2009

EliasMinDejligeSøn<3

jeg fik det afvide da jeg var 16+4

Anmeld

15. oktober 2009

Lise

Hej,

Du skal virkelig ikke forvente at der vil blive kigget efter køn til NF scanningen, og hvis der gør, så er det meget usikkert at man kan se noget.

Private klinikker scanner køn fra uge 17. Og de fleste kan få kønnet af vide til MD scanningen omkring 20. uge.

Lise - med MD på mandag

Anmeld

15. oktober 2009

4kløver

Jeg har ca 10- 11 uger henne da jeg fik det afvide

Anmeld

15. oktober 2009

christina2412

vi fik afvide vi ventede en dreng i uge 17+0 betalte selv for eb scanning. tror ikke de kan sige det til nf, ikke hvad jeg ved af ihvertfald.

christina 36+0

Anmeld

15. oktober 2009

bagger26

Da jeg var til NF scanning var det for tidligt til de kunne se det, da deres kønsdele kan ligne hinanden til forveksling på det tidspunkt: jeg fik først det af vide til MD scanningen.. men ja det er da meget spændende, men du bliver nok nød til at væbne dig med tolmodighed, men det kan da være du er heldig..

Anmeld

15. oktober 2009

Thildesmor

Det lyder godt nok meget forskelligt hvornår man kan få det at vide, men vi venter bare lidt endnu i spænding

det vigtigste er jo også bare at lille blob er sund og rask.

men 1000 tak for alle de gode svar

Anmeld

15. oktober 2009

mortil(nichlasogmathias)

odense sygehus siger 19+3..

Anmeld

15. oktober 2009

malou

Jeg måtte vente heeeeeeelt til uge 20... men sikken skøn dag!!!

knus malou

Anmeld

15. oktober 2009

Tina2

Scanninger var sparet væk her i det nordjyske da jeg var gravid med Filuca i 2003, så vi betalte selv på privatklinik i uge 22 og fik der at vide det var en pige.

Med Milas var hun i tvivl til MD-scanningen, men vi fik 3/4D scanning i uge 26, hvor vi fik at vide- og så MEGET tydeligt at det var en dreng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.