Så dårlig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

660 visninger
8 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. juni 2018

Anonym trådstarter

hej alle. 

Som overskriften lyder er jeg begyndt at blive rigtig dårlig.. 

jeg er i gravilitets uge 13 og har de sidste 14 dage slet ikke været dårlig overhovedet hvilket er virkelig dejligt men igår begynder jeg så at blive svimmel, altså virkelig svimmel, og det er så fortsat idag bare i en meget svære grad. Jeg kan slet ikke rejse mig op fra sengen uden jeg dejser om og falder ned på gulvet og så snart jeg ligger ned så der ingen problemer, men det så snart jeg bevæger mig og skal til fødselsdag idag så det rigtig trist, nogen der ved hvad det kan være?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2018

Anonym

Anonym skriver:

hej alle. 

Som overskriften lyder er jeg begyndt at blive rigtig dårlig.. 

jeg er i gravilitets uge 13 og har de sidste 14 dage slet ikke været dårlig overhovedet hvilket er virkelig dejligt men igår begynder jeg så at blive svimmel, altså virkelig svimmel, og det er så fortsat idag bare i en meget svære grad. Jeg kan slet ikke rejse mig op fra sengen uden jeg dejser om og falder ned på gulvet og så snart jeg ligger ned så der ingen problemer, men det så snart jeg bevæger mig og skal til fødselsdag idag så det rigtig trist, nogen der ved hvad det kan være?

Jeg ville give lægen et kald

Svimmelhed kan komme af mange grunde og kan komme på grund af graviditetsrelaterede sygdomme. Det kan f. Eks. Også være en virus på balancenerven som intet har med graviditet at gøre. Jeg har selv haft sådan en og havde det som du beskriver. 

Anmeld Citér

28. juni 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg ville give lægen et kald

Svimmelhed kan komme af mange grunde og kan komme på grund af graviditetsrelaterede sygdomme. Det kan f. Eks. Også være en virus på balancenerven som intet har med graviditet at gøre. Jeg har selv haft sådan en og havde det som du beskriver. 

Problemet er jeg flyttet hjem til min mor og først får adressen flyttet på mandag så min læge ligge utrolig langt væk og har ingen mulighed for transport... 

men jeg ved ihvertfald at det møg ubehageligt og jeg kaster op hver gang jeg rejser mig op...

Anmeld Citér

28. juni 2018

HBV

Du skal have tjekket blodtryk, blodsukker og din hæmoglobin 

Anmeld Citér

28. juni 2018

KmLarsen1

Profilbillede for KmLarsen1
Anonym skriver:

Problemet er jeg flyttet hjem til min mor og først får adressen flyttet på mandag så min læge ligge utrolig langt væk og har ingen mulighed for transport... 

men jeg ved ihvertfald at det møg ubehageligt og jeg kaster op hver gang jeg rejser mig op...

Prøv at ringe til din mors læge så. Det er nogle gange at de gerne vil tage andre ind til en enkelt konsultation. Især hvis det er alvorligt.

Anmeld Citér

28. juni 2018

Anonym

Anonym skriver:

Hvad med at ringe til vagtlægen i aften så? Det er vigtigt at få det tjekket. Det kan være alvorligt

Anmeld Citér

28. juni 2018

ErDuHerIkkeSnart

Hvis du ligefrem går og falder om, så skal du naturligvis undersøges af læge - som i omgående!! Du må ringe 1813, hvis ikke du kan komme i kontakt med egen læge!

Anmeld Citér

28. juni 2018

Sabrinash

Hvordan går det med dig?

Anmeld Citér

2. juli 2018

Anonym trådstarter

Sabrinash skriver:

Hvordan går det med dig?

Det går meget bedre, jeg havde en mindre betændelses tilstand på balance nerven, men det går meget bedre nu, jeg er ikke længere svimmel og kaster heller ikke op mere så det rigtig rart

og tusinde tak for jeres råd og vejledning, blev godt nok forskrækket over at have det så skidt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.