Str. seng? 2 voksne, 2 børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.017 visninger
8 svar
4 synes godt om
28. juni 2018

NosaNosa

Vi har besluttet at vi vil købe en ny seng, fordi barn nr. 2 er på vej.

Pt har vi en seng på 120 cm og vi samsover mere eller mindre med vores 1 åriger. Hun sover i en åben tremmeseng der står op ad vores.

Hvor stor en seng ville du investere i? En på 140, 160 eller 180 cm? 

Det ville jo på en måde være rart at der er plads til begge børn, og det er måske også på tide med en "rigtig" seng, der kan fungere for os på lang sigt. - Og en holdbar løsning er en seng på 120 i hvert fald ikke 

Hvad ville du gøre?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2018

Miss A

NosaNosa skriver:

Pt har vi en seng på 120 cm og vi samsover mere eller mindre med vores 1 åriger. Hun sover i en åben tremmeseng der står op ad vores.

Det ville jo på en måde være rart at der er plads til begge børn, og det er måske også på tide med en "rigtig" seng, der kan fungere for os på lang sigt. - Og en holdbar løsning er en seng på 120 i hvert fald ikke 

Hvad ville du gøre?

2x90... uden tvivl! Og så en fælles topmadras. 

I skal købe seng efter jeres vægt og ofte vejer man ikke lige meget i et parforhold, så køb efter, hvad der passer jer hver især. En fælles topmadras udligner så revnen imellem dem.

Anmeld Citér

28. juni 2018

2babygirls

NosaNosa skriver:

Hvad ville du gøre?

200 *200 

Anmeld Citér

28. juni 2018

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg samsover med min pige på 4 år, og vi har en dobbeltseng. Når der kommer en baby mere vil jeg have en enkelt seng mere, så vi har 3x90. Men vi ligger også begge to og mosler og møver når vi sover, så vi ville give hinanden tæv om natten hvis vi havde mindre plads. 1 voksen og pt kun et barn  

Anmeld Citér

28. juni 2018

Lea2787

Profilbillede for Lea2787

Jeg drømmer om en 90 cm madras ekstra - oven i vores 2x90...

Anmeld Citér

28. juni 2018

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi har 2x90, og fælles topmadrass.

På et tidspunkt ku jeg måske godt finde på at købe 1x90 mere.

Vi er 2 voksne, 2 børn og ja 2 katte. Vh Stine 

Anmeld Citér

28. juni 2018

grinny

2x90 med et barn og kommer der flere kommer der også en ekstra seng 

Anmeld Citér

28. juni 2018

Mor Christa

Vi har 2x140 senge - altså to trekvart senge der står op ad hinanden. Der er plads til alle mand ;-) 

Anmeld Citér

28. juni 2018

MoarMoar

Vi har 2x90 med fælles topmadras også var vi en ekstra “børne”seng på 90 ved siden af vores. Så i alt 3x90= 270 til 2 voksne og 2 børn :-) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.