4+2 hcg tal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.933 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. juni 2018

Anonym trådstarter

Hvad var jeres tal 4+2? Skal have taget mit igen om to dage. Det var på 330 idag. Er det skidt? Lægen sagde det var en god start og kan ikke huske fra min sidste graviditet, synes bare 330 lyder af lidt? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2018

Anonym

Mit var på 187 da jeg var 4+2. Og jeg har termin om 3 uger. Så jeg synes det lyder helt fint 

Anmeld Citér

27. juni 2018

Birthdaybaby

Hcg skal sættes i forhold til tal nr 2, for at give mening så tidligt i forløbet. Det skal bare fordobles på to dage, uanset om du var på 150 eller 420. 

Jeg er begge gange blevet rykket 4 dage tilbage efter NF-scanning, ergo en slowstarter, selvom jeg ved præcis hvornår begge “er lavet” :-D 

Anmeld Citér

27. juni 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Mit var på 187 da jeg var 4+2. Og jeg har termin om 3 uger. Så jeg synes det lyder helt fint 

Åh pyha. Huskede bare meget højere tal fra sidst. Har nok været lidt længere henne. Kan ikke huske det nemlig �� men bare det ikke lyder helt skidt. 

Anmeld Citér

27. juni 2018

Anonym trådstarter

Birthdaybaby skriver:

Hcg skal sættes i forhold til tal nr 2, for at give mening så tidligt i forløbet. Det skal bare fordobles på to dage, uanset om du var på 150 eller 420. 

Jeg er begge gange blevet rykket 4 dage tilbage efter NF-scanning, ergo en slowstarter, selvom jeg ved præcis hvornår begge “er lavet” :-D 

Men synes blot jeg hørte der fandtes nogle skemaer man skulle “ligge indenfor”? Jeg skal have taget igen fredag. 

Anmeld Citér

27. juni 2018

Birthdaybaby

Anonym skriver:

Men synes blot jeg hørte der fandtes nogle skemaer man skulle “ligge indenfor”? Jeg skal have taget igen fredag. 

Ja, men normalområdet er mellem 40 og 1.000 

Se fx på sundhed.dk hvis du vil vide mere. 

Anmeld Citér

27. juni 2018

Anonym trådstarter

Birthdaybaby skriver:

Ja, men normalområdet er mellem 40 og 1.000 

Se fx på sundhed.dk hvis du vil vide mere. 

Prøver lige sundhed.dk  tak. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.