40+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

646 visninger
7 svar
1 synes godt om
27. juni 2018

Perle1

Ih, jeg havde termin i går!

Har ingen tegn på at fødsel snart er på vej  Synes det er lidt frustrerende, når man egentlig bare gerne vil have sin baby..s.

Ved det er normalt som førstegangs

Samtidigt kan man ikke lade være og tænke på, om der er noget galt med ens krop..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2018

LHS

Jeg gik 2 dage over med min første og 4 med nr 2. Så det er helt helt normalt. Tror ikke det er procentvis mange som føder på terminen. Måske kroppen bare gør sig klar uden du kan mærke det. Det kan godt lade sig gøre. Mine føsler har taget henholdsvis 6 og 1 time fra første ve. Så kroppen har gjort meget inden jeg kunne mærke noget. God fornøjelse med det hele. 

Anmeld Citér

27. juni 2018

Mortil2piger18

Tror det er omkring 5% der føder på sin terminsdag. Det er helt normalt at gå feks 1 uge over tid som førstegangs.  

Anmeld Citér

28. juni 2018

Perle1

Tak, jeg er mere rolig nu. I har nok ret. jeg er bare meldt ind i en terminsgruppe, hvor alle får lavet hindeløsninger. Godt nok er jeg lidt utålmodig, men jeg har mindst af alt lyst til at skulle sætte det her i gang. Vil gerne have det går sin egen gang..

Håber ikke jeg går over 1 uge hehe

Anmeld Citér

28. juni 2018

Perle1

Jeg er nemlig instrueret i at i tilfældet jeg ikke har født inden  i morgen fredag (40+3) skal bestille en tid til igangsættelse til næste weekend

Anmeld Citér

28. juni 2018

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Perle1 skriver:

Jeg er nemlig instrueret i at i tilfældet jeg ikke har født inden  i morgen fredag (40+3) skal bestille en tid til igangsættelse til næste weekend

Det fik jeg også at vide. Jeg endte med at blive sat i gang 41+3 og fødte så 41+4. Så du har lidt tid at løbe på endnu. 

Anmeld Citér

28. juni 2018

Oddi

Profilbillede for Oddi

Hihi ventetiden efter termin er laaaaaaaaang.. 

Jeg fødte først 41+1 anden gang - og shit den uge var lang haha

Anmeld Citér

28. juni 2018

Perle1

MummiT skriver:

Det fik jeg også at vide. Jeg endte med at blive sat i gang 41+3 og fødte så 41+4. Så du har lidt tid at løbe på endnu. 

Ja, jeg vil nemlig SÅ gerne have at kroppen selv går i gang..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.