Nygravid og få “symptomer”.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

567 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. juni 2018

Anonym trådstarter

Kan ikke mærke jeg er gravid udover lidt ømme bryster og træthed. Er kun 4+, så ikke så langt endnu, men kan bare mærke jeg har svært ved at tro på det, når man intet mærker mærker.  Andre nygravide eller tidligere nygravide der heller ikke havde symptomer 4+? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2018

Mamman

Profilbillede for Mamman

jeg har hverken i denne eller min første graviditet haft andre symptomer end ømme bryster i ca uge 5. Og det er jeg sådan set godt tilfreds med 

Anmeld Citér

26. juni 2018

Miss A

Anonym skriver:

Kan ikke mærke jeg er gravid udover lidt ømme bryster og træthed. Er kun 4+, så ikke så langt endnu, men kan bare mærke jeg har svært ved at tro på det, når man intet mærker mærker.  Andre nygravide eller tidligere nygravide der heller ikke havde symptomer 4+? 

Jeg havde det ligesom du i begge mine graviditeter. Jeg mærkede absolut intet før efter nogle uger, hvor jeg blev mere træt end ellers... men det var så også det eneste symptom indtil jeg begyndte at kunne mærke baby sparke (uge 22 og uge 20 hhv.). Så jeg ved, hvordan du har det, men stol du blot på din(e) positive test(s)!  Og nyd at du ikke døjer med kvalme (endnu).

Anmeld Citér

27. juni 2018

Anonym

Anonym skriver:

Det er ikke symptomerne der gør dig mere eller mindre gravid. 

Det er overhovedet ikke unormalt at være uden synptomer glæd dig i stedet over at du netop slipper for kvalme, ømhed osv. 

Jeg havde ingrn symptomer på noget tidspunkt udover udebleven mens og voksende mave. 

Anmeld Citér

27. juni 2018

Anonym trådstarter

Det ved jeg. Jeg ved også at jeg sidst først fik dem sådan rigtig omkring Uge 6, men de beroliger en trods det ikke er sjovt at have det skidt. 

Anmeld Citér

27. juni 2018

Anonym

I min første graviditet mærkede jeg intet, udover et par ugers træthed omkring 6-8 uger henne. Derudover intet. Ingen kvalme, ingen ømme bryster, eller nogle af de spændende ting folk beretter om. Symptomer er ikke en målestok man kan bruge til noget som helst. 

Anmeld Citér

27. juni 2018

Tommelise

Man SKAL ikke have symptomer. Det er en misforståelse.

Jeg har aldrig selv været gravid, men den ene af mine søstre havde ingen symptomer overhovedet. Hun siger, at hun nærmest aldrig har haft det så godt, som når hun har været gravid.

Så nyd at du slipper.

Anmeld Citér

27. juni 2018

Anonym trådstarter

Det ved jeg godt at man ikke SKAL. Jeg havde heller ikke så tidligt sidst. Men har mistet flere gange, hvilket gør at symptomerne faktisk giver en ro, fordi man kan mærke det. Dermed ikke sagt, at jeg tror man så ikke er gravid hvis man ikke har dem. Man glemmer bare hurtigt hvornår det startede sidst og hyles ud af den. ��

Jeg ved ikke om jeg går fri, men er 1000000% sikker på, at jeg ikke går fri fra bækkenløsning igen.  

Anmeld Citér

27. juni 2018

Anonym trådstarter

Og så tør man også bare tro lidt mere på det end alene ved en positiv test du kan kigge på 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.