lilla, eller "nøjes med" brun?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.016 visninger
9 svar
5 synes godt om
24. juni 2018

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Jeg har haft den samme frisure i et par år nu og trænger til noget nyt.

Jeg tænker at det skal klippes kortere og farves lilla, men jeg er blevet i tvivl om jeg skal gøre det eller "nøjes" med en brun farve. Jeg er næsten 30 og ved at uddanne mig til kontorassistent og vil helst ikke risikere at skulle koste mig en evt. praktikplads/job hvis jeg farvede det lilla, men samtidig vil jeg også gerne prøve noget mere modigt.

jeg har vedhæftet et billede af hvordan mit hår ser ud nu og et af mine "inspirations-billeder"

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2018

Tommelise

Jeg ville nøjes med brunt. Men jeg er nok ikke den rigtige at spørge, for jeg synes ikke, det er pænt med blåt, lille eller grønt hår.

Anmeld Citér

24. juni 2018

Mette Larsen

Profilbillede for Mette Larsen

Du har et super flot hår, synes det ville være synd med lilla - men igen, det er jo smag og behag.

Hvis du endelig skal have lavet noget, så tror jeg det kunne være super flot med en balayage hvor du beholder de flotte lyse længder :-)

men uanset hvad, så hele og lykke med det ��

Anmeld Citér

24. juni 2018

Loa

Tror jeg havde valgt en mere naturlig farve at få lavet i bunden. Det giver jo stadig en super flot effekt til det lyse. 

Synes egentlig håret er ret fedt på billedet, men kan alligevel ikke lade være at få lidt fordomme omkring det... 

Anmeld Citér

25. juni 2018

Mom

Profilbillede for Mom

Jeg tænker at du skal gøre som du føler for. Men du skal overveje hvor det så eventuelt er at du skal søge en elevplads.

Håret set fedt ud med den lille farve, men personligt havde jeg nok valgt en mere naturlig

Anmeld Citér

25. juni 2018

Camillos

Ms.Momo skriver:

Jeg tænker at det skal klippes kortere og farves lilla, men jeg er blevet i tvivl om jeg skal gøre det eller "nøjes" med en brun farve. Jeg er næsten 30 og ved at uddanne mig til kontorassistent og vil helst ikke risikere at skulle koste mig en evt. praktikplads/job hvis jeg farvede det lilla, men samtidig vil jeg også gerne prøve noget mere modigt.

jeg har vedhæftet et billede af hvordan mit hår ser ud nu og et af mine "inspirations-billeder"

Super fedt med de lillae striber...! Synes det er chikt og lækkert �� og er det sådan du vil have håret som på sidste billede, tror jeg altså ikke du skal være bange for.nigwt arbejdsrelateret 

Anmeld Citér

25. juni 2018

CarinaSB

Ms.Momo skriver:

Jeg syntes at du skal springe ud i det hvis du vil prøve det lilla :) 

Og med hensyn til praktikplads/job så tror jeg ikke at det bliver det store problem :) Min veninde havde skrig pink hår til hendes jobsamtale og blev valgt blandt 22 andre :)

Anmeld Citér

25. juni 2018

serinasmor

1: Be who you want to be

2: Hvis du ikke kan være dig selv på din kommende arbejdsplads, så burde det ikke være din kommende arbejdsplads. 
Når det så er sagt, så skal du vide at du med lilla hår fx aldrig bliver ansat i fx mærks  

God fornøjelse

Jeg ville ikke selv gøre det, men det er mest fordi at lilla hår ikke lige er noget der passer til mig som person. 

Anmeld Citér

25. juni 2018

Mullesmith

Ms.Momo skriver:

Jeg ville holde mig til brunt. Jeg har haft en del forskellige hårfarver og jeg har erfaret at hvis man har et “vildt” hår så er det også pænest med  makeup og hvis man ikke gider makeup hver dag så ligner det bare en fejl agtigt. Men synes helt klart det er fedt det lilla 

Anmeld Citér

25. juni 2018

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hør det!! Vh Stine 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.