En "mindre" gave der kan gives på FDF lejr? (8 år)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.657 visninger
7 svar
7 synes godt om
22. juni 2018

Loa

Min datter skal på FDF sommerlejr hen over hendes 8 års fødselsdag (Buhuu....) Men vi vil jo gerne give hende en gave med, så hun trods alt får noget fra os hjemmefra.

Men hvad pokker kan det være? Det skal helst ikke være noget der risikere at gå i stykker eller blive stjålet... Men udelukker det så alt?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2018

Ciss

Hvad med et spil eller noget, som hun kan bruge med vennerne på lejren? Så kan der være et kort med, hvor I skriver at der venter en overraskelse på hende, når hun kommer hjem. Det er sikkert ikke smart at sende en dyr gave med hende.

Anmeld Citér

22. juni 2018

drabo

Profilbillede for drabo

En lille hygge pakke med hendes yndlingsslik/guf. En lille ting hun kan bruge på lejren måske. Eller måske et blad eller en bog hun kan lide. En scrapbog hun kan gemme minder fra lejren i.

Anmeld Citér

22. juni 2018

Loa

drabo skriver:

En lille hygge pakke med hendes yndlingsslik/guf. En lille ting hun kan bruge på lejren måske. Eller måske et blad eller en bog hun kan lide. En scrapbog hun kan gemme minder fra lejren i.

Uh en god idé Og måske et engangskamera (Hvis det stadig findes )

Anmeld Citér

22. juni 2018

FrkGranger

Loa skriver:

Min datter skal på FDF sommerlejr hen over hendes 8 års fødselsdag (Buhuu....) Men vi vil jo gerne give hende en gave med, så hun trods alt får noget fra os hjemmefra.

Men hvad pokker kan det være? Det skal helst ikke være noget der risikere at gå i stykker eller blive stjålet... Men udelukker det så alt?

Hvis hun ikke har en dolke, så måske sådan en, de  kan hun bruge i sit arbejde med FDF?

Anmeld Citér

22. juni 2018

Loa

FrkGranger skriver:

Hvis hun ikke har en dolke, så måske sådan en, de  kan hun bruge i sit arbejde med FDF?

Rigtig god idé

Anmeld Citér

22. juni 2018

Skouboe

Send hende et postkort og fortæl hende, at du glæder sig til hun kommer hjem og får sin gave... 

Anmeld Citér

24. juni 2018

M (:

Loa skriver:

Blandt “mine” spejderbørn er det altid et hit med en spejderrelevant gave på lejren (eks. en dolk, spisegrej, kompas eller lign.) og hvis forældrene så har bestilt en kagemand/-kone ved den lokale bager evt. med tørklæde og navn, så er der ikke et øje tørt - så er der både fejring af barnet i form af gave og lagt op til hygge og fejring for resten af lejren ����

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.