Igaar havde jeg ungerne i bad. De bader altid sammen, og da Laura er mest vandhund og det er hende jeg mest kan stole paa i et badekar, er det altid Daniel der kommer op foerst og Laura bliver og leger i badet.
Da Daniel havde faaet ren ble paa, blevet smurt ind i creme og faaet pyjamas paa, bliver han sluppet fri igen og han loeber selvfoelgelig direkte ud til sin hoejt elskede soester. Jeg gaar lige ind til computeren et sekund for at checke et eller andet. Jeg kan godt hoere der foregaar noget derude paa badevaerelset men forestiller mig at Daniel har smidt et eller andet op i badekaret. Det kunne han sagtens finde paa.
Jeg gaar ud paa badevaerelset og finder Daniel oppe i badekaret med ble og pyjamas paa. De kigger begge lidt forskraekkede paa mig for de ved jo godt at det ikke er helt korrekt.
Jeg bliver ogsaa skide sur (selvom jeg ikke kan lade vaere at synes det er ret sjovt), for taenk hvad der kunne vaere sket. Man skal godt nok vaere en tand mere paa vagt hver dag. Jeg er bare saa smadder forvendt med Laura, som jeg kan stole paa et meget langt stykke hen af vejen. Jeg mener, hvis jeg siger hun ikke maa goere det ene eller det andet saa goer hun det heller ikke, den maade stole paa.
Rigtig god weekend til jer allesammen. Imorgen tager jeg til DK!! Jeg glaeder mig :D
st (H)
Anmeld