I bad med toej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

324 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. april 2008

3rollinger

Igaar havde jeg ungerne i bad. De bader altid sammen, og da Laura er mest vandhund og det er hende jeg mest kan stole paa i et badekar, er det altid Daniel der kommer op foerst og Laura bliver og leger i badet.

Da Daniel havde faaet ren ble paa, blevet smurt ind i creme og faaet pyjamas paa, bliver han sluppet fri igen og han loeber selvfoelgelig direkte ud til sin hoejt elskede soester. Jeg gaar lige ind til computeren et sekund for at checke et eller andet. Jeg kan godt hoere der foregaar noget derude paa badevaerelset men forestiller mig at Daniel har smidt et eller andet op i badekaret. Det kunne han sagtens finde paa.

Jeg gaar ud paa badevaerelset og finder Daniel oppe i badekaret med ble og pyjamas paa. De kigger begge lidt forskraekkede paa mig for de ved jo godt at det ikke er helt korrekt.

Jeg bliver ogsaa skide sur (selvom jeg ikke kan lade vaere at synes det er ret sjovt), for taenk hvad der kunne vaere sket. Man skal godt nok vaere en tand mere paa vagt hver dag. Jeg er bare saa smadder forvendt med Laura, som jeg kan stole paa et meget langt stykke hen af vejen. Jeg mener, hvis jeg siger hun ikke maa goere det ene eller det andet saa goer hun det heller ikke, den maade stole paa.

Rigtig god weekend til jer allesammen. Imorgen tager jeg til DK!! Jeg glaeder mig :D

st (H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2008

st

Eeeeejjj Daniel. Hold da op en lille bandit. Jeg håber i fik et godt billede af ham. Jeg kan godt lige forestille mig hvordan det har set ud.
Fedt at du skal til DK. hvor længe skal du være hjemme denne gang?

Også god weekend til dig.

Knus st.

Anmeld

11. april 2008

3rollinger

Nej, er det ikke utroligt. Jeg er saa frygtelig daarlig til det med billeder, og havde ikke engang overvejet at tage et billede foer du siger det nu :$

Og desvaerre er Khike ligedan :(

Oev, at vi ikke fik taget et. Imorgen rekonstruerer vi haendelserne :D

Jeg er hjemme indtil den 20 april. Jeg skal til Horsens fra mandag til onsdag og Aahus onsdag aften til torsdag aften. Og saa tilbage til Jyderup, hvor jeg skal til gammel klassefest med mine folkeskolekammerater hvor jeg ikke har set de fleste i 20 aar!! Jeg glaeder mig vildt.

Knus
st

Anmeld

11. april 2008

3rollinger

Det skal forresten lige siges at jeg er overbevist om at de begge var lige gode om det. Daniel kan ikke komme op i badekaret selv uden Lauras hjaelp, og det samme omvendt :)

:P:P:P

Anmeld

14. april 2008

Doktor Doolittle

HAHAHA :)) skøøøøøønne unger!
Knus Tina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.