Jeg lugter af sved!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.885 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. juni 2018

Anonym trådstarter

Kære alle gravide eller tidligere gravide. 

Jeg er efter 1 langt år blevet gravid! Jeg er i 6 uge og det er så fantastisk! Jeg har ingen kvalme eller noget endnu. Men!!! Jeg stinker!

Jeg lugter normalt ALDRIG! Men allerede efter få timer på arbejdet (stille siddende kontor ansat) begynder min sved at stinke! Jeg synes det er så flovt! 

Kender i en god gravid-deo mod ekstra kraftig luft?

Hjælp

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2018

1518

Eucerin antitranspirant gjorde det for mig. Men der er parfume i, så det skal du lige afveje. Det var det eneste produkt med parfume, jeg brugte dagligt i min graviditet. Magtede simpelthen ikke 9 måneder med kraftig svedlugt 

Anmeld Citér

21. juni 2018

koeapabshicar

Du kan få en deo i Matas der hedder noget med 5 Day. Det er en man i den første uge kommer på hver dag og derefter er det nok med hver 5 dag eller sådan noget. Den er parfume fri og kan bruges af gravide. Jeg STANK da jeg var gravid men da jeg fandt den der så stoppede det fuldstændig! Jeg elskede den. Jeg gik nemlig kemi fri som gravid og prøvede så mange før jeg fandt den 

Anmeld Citér

21. juni 2018

Anonym trådstarter

koeapabshicar skriver:

Du kan få en deo i Matas der hedder noget med 5 Day. Det er en man i den første uge kommer på hver dag og derefter er det nok med hver 5 dag eller sådan noget. Den er parfume fri og kan bruges af gravide. Jeg STANK da jeg var gravid men da jeg fandt den der så stoppede det fuldstændig! Jeg elskede den. Jeg gik nemlig kemi fri som gravid og prøvede så mange før jeg fandt den 

Det lyder da helt vildt hvis man kan behøver at bruge den hver 5 dag �� ! 

Det gælder vel ikke hvis man har været i bad?

men tak for tip!

Anmeld Citér

22. juni 2018

koeapabshicar

Anonym skriver:

Det lyder da helt vildt hvis man kan behøver at bruge den hver 5 dag �� ! 

Det gælder vel ikke hvis man har været i bad?

men tak for tip!

Det er ved at være længe siden jeg brugte den. Men man skal bruge en alm. Deo i de dage man ikke bruger den :-) 

den fås i Matas og hedder 5days deo :-)

Anmeld Citér

22. juni 2018

Skouboe

Gå på apoteket og køb Medi-Scrub flydende sæbe og vask dig under armene med den (60 sekunder under hver arm den første uges tid). Den er desinficerende og uden parfume og fjerner de bakterier, der giver lugten. 

Efter et stykke tid, kan du skære ned på brugen/tiden du vasker, og uden af lugten kommer tilbage.

Anmeld Citér

22. juni 2018

Babilooo

Safety five er nok der mest virksomme

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.