Nogle erfaringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

308 visninger
3 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. juni 2018

Anonym trådstarter

Fra d. 4-6 juni blødte jeg i 2 dage. (min cyklus er 28 så det passede perfekt) men bløder normalt 5-6 dage men slog det hen da der kom en del. På 3 og 6 dagen efter mens kom der en anelse brun udflåd. Nok til en trusseindlæg var nok. Nu har jeg de sygeste bryst spændinger og halsbrand. Lyder det ik skørt?
Tager mine mini pe til tiden. Mon de spiller et pus til trods for at jeg har de laveste indhold af hormon på markedet?��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2018

Camillos

Anonym skriver:

Fra d. 4-6 juni blødte jeg i 2 dage. (min cyklus er 28 så det passede perfekt) men bløder normalt 5-6 dage men slog det hen da der kom en del. På 3 og 6 dagen efter mens kom der en anelse brun udflåd. Nok til en trusseindlæg var nok. Nu har jeg de sygeste bryst spændinger og halsbrand. Lyder det ik skørt?
Tager mine mini pe til tiden. Mon de spiller et pus til trods for at jeg har de laveste indhold af hormon på markedet?��

Prøv at teste så får du nok et svar? 

Anmeld Citér

21. juni 2018

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Prøv at teste så får du nok et svar? 

Jeg har skam bestilt test 

Ville bare høre om nogen havde prøvet lignede da jeg synes at det er nogle underlige blødninger 

Anmeld Citér

21. juni 2018

Camillos

Anonym skriver:

Jeg har skam bestilt test 

Ville bare høre om nogen havde prøvet lignede da jeg synes at det er nogle underlige blødninger 

Okay 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.