Øjenlåg operation? Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.934 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. juni 2018

Anonym trådstarter

Jeg er så træt af mine øjenlåg, det ene øje er så generende da øjenlåget hænger så meget at de ligger sig på øjenvipperne 

Nogen der har nogle erfaring?

Og nogen der ved hvad kriterierne er får at sygesikring vil dække det? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2018

Tommelise

Min kollega er lige blevet opereret, og hun er rigtig glad for det. Jeg synes også, at resultatet er blevet rigtig godt. Hun ser ikke så træt ud mere.

Jeg er næste sikker på, at hun ikke selv betalte, da det ikke kun var kosmetisk. 

Anmeld Citér

20. juni 2018

Anonym

Anonym skriver:

Jeg er så træt af mine øjenlåg, det ene øje er så generende da øjenlåget hænger så meget at de ligger sig på øjenvipperne 

Nogen der har nogle erfaring?

Og nogen der ved hvad kriterierne er får at sygesikring vil dække det? 

Man kan få henvisning fra egen læge og skal ikke betale ( hvis gener er slemme nok).

Det mest ubehagelige er, at du er lokalbedøvet og ikke kan "slippe væk" ved at lukke øjnene.

Anmeld Citér

20. juni 2018

Tommelise

Anonym skriver:

Man kan få henvisning fra egen læge og skal ikke betale ( hvis gener er slemme nok).

Det mest ubehagelige er, at du er lokalbedøvet og ikke kan "slippe væk" ved at lukke øjnene.

Ja, det er noget med, at det kan være generende for synet.

Min kollega syntes også, at operationen var en smule ubehagelig - det gjorde ikke spor ondt, men hun kunne jo høre, hvad der foregik - og kunne netop ikke lukke øjnene.

Men som sagt - resultatet er så godt.

Anmeld Citér

20. juni 2018

Maem

Du skal en tur til lægen som kan give dig en henvisning - så skal du til konsultation på klinikken, og de beslutter om du kan få det via sygsikringen. 

Jeg fik det lavet da jeg var 32 - mine var som dine og jeg gik konstant med løftede øjenbryn og spændte hvilket gav mig hovedpine. 

Anmeld Citér

26. juni 2018

Anonym trådstarter

Du skal en tur til lægen som kan give dig en henvisning - så skal du til konsultation på klinikken, og de beslutter om du kan få det via sygsikringen. 

Jeg fik det lavet da jeg var 32 - mine var som dine og jeg gik konstant med løftede øjenbryn og spændte hvilket gav mig hovedpine. 

Spurgte øjenlægen i forbindelse med kontrol af min søn, man skal ikke igennem lægen og jeg har nu fået tid til ordentlig forundersøgelse om 14 dage

Ej, jeg glæder mig og håber det kan laves over sygesikringen ������

Fik du dit lavet over sygesikringen? Jeg bliver også 32 lige om lidt �� 

Og tak til alle for jeres svar 

Anmeld Citér

26. juni 2018

Maem

Ja fik mit lavet over sygsikringen - fordi det var slemt, gav hovedpine konstant at hive op og var ærlig og sagde at jeg også var virkelig ked af at jeg konstant så træt ud

Anmeld Citér

27. juni 2018

Anonym trådstarter

Maem skriver:

Ja fik mit lavet over sygsikringen - fordi det var slemt, gav hovedpine konstant at hive op og var ærlig og sagde at jeg også var virkelig ked af at jeg konstant så træt ud

Det håber jeg godt nok også jeg kan, men hvis ikke så vil jeg spare op også selv betale, selvom det kommer til at tage mig lang tid 

Mit er virkelig generende og ofte hænger de så langt at de går ned i øjenvipperne derfor har jeg heller aldrig mascara på, da det er endnu mere irriterende 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.