Knækket?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

956 visninger
3 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. juni 2018

Anonym trådstarter

Efter 3 mislykkede korte behandlinger, er vi nu i gang med lang behandling. Problemstillingen i de korte behandlinger har været, at der ikke er så mange æg ved æu (på trods af mange follikler til scanningerne - f.eks. omkring 14-16 follikler, men kun 6 æg ud), få modne æg (1 ud af 7, 4 ud af 6 og 1 ud af 4) og for tidlig ægløsning den ene gang. Jeg har fået sat æg op én gang, de andre gange er de modne æg ikke blevet befrugtet. 

Så denne gang er vi i lang behandling, hvor de håber æggene er mere modne. 

Jeg er nu i gang med hormonstimulering, og skal i morgen til scanning for at afgøre om det er fredag, lørdag eller mandag, at jeg skal til æu. Jeg tør slet ikke håbe på noget som helst, da vores erfaringer jo ikke er skide gode  Det dræner mig for energi, og jeg har mest af alt lyst til at lukke mig inde og bare være alene hele tiden. Min mand er en fantastisk støtte og gør alt hvad han kan for mig 

Jeg er flere gange de sidste uger knækket fuldstændig sammen - både på arbejdet og der hjemme. Der skal ofte meget lidt til før jeg bliver trist og ked af det. Og jeg kan blive VIRKELIG hidsig, hvis noget driller - så hidsig at jeg kaster med tingene og begynder at stortude! Jeg har taget Suprefact i ca 3 uger nu, og Meriofert i 8 dage. 

Jeg kan ikke rigtig finde ud af, om det er pga bivirkninger fra Suprefact eller om jeg er så udmattet psykisk pga behandlingerne?  Nogen som har haft det på samme måde? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2018

ErDuHerIkkeSnart

Om!!! Jeg har haft alle hysterianfald i bogen - flere tudeture end jeg kan tælle, igennem de år vi var i behandling. Jeg har engang råbt og skreget af min mand, fordi han havde købt en forkert liter mælk, jeg har stampet i gulvet og gemt mig under dynen. Sidste runde IVF resulterede i at jeg sad og tudede midt i en bunke vasketøj, uden at jeg helt selv vidste hvorfor ...

Man er jo presset på alle fronter - følelsesmæssigt, eksistentielt, måske på arbejdet eller i parforholdet, man er angst for at det ikke lykkes, stresser over ventetiden ... og oven i suppedasen pumpes man med kunstige hormoner, som kan få PMS til at ligne en hyggelig juleaften ...

Tanker til dig!

Anmeld Citér

26. juni 2018

Anonym trådstarter

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Om!!! Jeg har haft alle hysterianfald i bogen - flere tudeture end jeg kan tælle, igennem de år vi var i behandling. Jeg har engang råbt og skreget af min mand, fordi han havde købt en forkert liter mælk, jeg har stampet i gulvet og gemt mig under dynen. Sidste runde IVF resulterede i at jeg sad og tudede midt i en bunke vasketøj, uden at jeg helt selv vidste hvorfor ...

Man er jo presset på alle fronter - følelsesmæssigt, eksistentielt, måske på arbejdet eller i parforholdet, man er angst for at det ikke lykkes, stresser over ventetiden ... og oven i suppedasen pumpes man med kunstige hormoner, som kan få PMS til at ligne en hyggelig juleaften ...

Tanker til dig!

Puha, det lyder godt nok også som nogle hårde ture du har været igennem 

Jeg er heldigvis på “den anden side” af Suprefact, og fik taget 19 æg ud i går  Så nu håber jeg på lidt mere medvind! 

Anmeld Citér

26. juni 2018

ErDuHerIkkeSnart

Anonym skriver:

Puha, det lyder godt nok også som nogle hårde ture du har været igennem 

Jeg er heldigvis på “den anden side” af Suprefact, og fik taget 19 æg ud i går  Så nu håber jeg på lidt mere medvind! 

Alle gode tanker i det videre forløb

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.