Æl eller graviditet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.486 visninger
18 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. juni 2018

Anonym trådstarter

Er det muligt at få en næsten tæt på æl test når man er gravid? Altså nok lidt langt ude men... testede positiv for 5 dage siden på æl testen, de plejer så at blive total eller næsten blanke efterfølgende.. nu tog jeg bare lig en æl test igen for “at se”.. og den er rimelig tæt på positiv, nogen der har prøvet det og så været gravide? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2018

Anonym

Det er jo bare en negativ test,og fortæller ikke andet end du har LH hormon i urinen,men ikke er tæt på ÆL.

Andet kan du ikke bruge en æl test til.

Anmeld Citér

17. juni 2018

biniek

Profilbillede for biniek
Det handler ikke om hvor hårdt du kan slå, det handler om hvor mange slag du kan tage.

Jeg var i den samme situation dog ligt længere i cyklussen for nogle dage siden.

I dag fik jeg en positiv LH test. Men er ikke kommet længere endnu 

Hjælper måske ikke så meget men jeg håber i hverfald det kan betyde noget 

Anmeld Citér

18. juni 2018

Anonym trådstarter

biniek skriver:

Jeg var i den samme situation dog ligt længere i cyklussen for nogle dage siden.

I dag fik jeg en positiv LH test. Men er ikke kommet længere endnu 

Hjælper måske ikke så meget men jeg håber i hverfald det kan betyde noget 

Hvor langt i perioden var du? 

Anmeld Citér

18. juni 2018

biniek

Profilbillede for biniek
Det handler ikke om hvor hårdt du kan slå, det handler om hvor mange slag du kan tage.
Anonym skriver:

Hvor langt i perioden var du? 

4+1 i dag

Anmeld Citér

19. juni 2018

Anonym trådstarter

biniek skriver:

4+1 i dag

Har du testet efterfølgende? 

Jeg tog en æl test igen, den var stadig reelt tydelig men var aftagende i styrken sys jeg, så tror egentlig ikke at det er denne gang heller 

Anmeld Citér

19. juni 2018

biniek

Profilbillede for biniek
Anonym skriver:

Jeg tog en æl test igen, den var stadig reelt tydelig men var aftagende i styrken sys jeg, så tror egentlig ikke at det er denne gang heller 

Nej jeg tør ikke ������

Anmeld Citér

19. juni 2018

biniek

Profilbillede for biniek
Anonym skriver:

Hvis jeg ikke får mens inden for de kommende dage bliver det nok en g-test

Anmeld Citér

19. juni 2018

Anonym trådstarter

biniek skriver:

Hvis jeg ikke får mens inden for de kommende dage bliver det nok en g-test

Jeg tror jeg havde taget den allerede på mens dagen���� ville slet ikke kunne holde mig, men jeg er 3+0 imorgen og har teste positivt 3+1 de andre gange så tror jeg prøver torsdag og ser, e der kan jeg ikk holde monsteret tilbage ����

Anmeld Citér

19. juni 2018

biniek

Profilbillede for biniek
Anonym skriver:

Jeg tror jeg havde taget den allerede på mens dagen���� ville slet ikke kunne holde mig, men jeg er 3+0 imorgen og har teste positivt 3+1 de andre gange så tror jeg prøver torsdag og ser, e der kan jeg ikk holde monsteret tilbage ����

Det lærer man efter 5 år af at prøve

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.