Vi laver det samme - altså på den måde, at man jo kan se hvor meget den anden “sidder ned” men også hvor meget overskud den anden har. Vi hjælpes af og ved den anden ikke udnytter situationen. Så ingen decideret opdeling, bortset fra pt renoverer min mand primært huset og så er der hårdere fysiske ting, han gør, hvor jeg så mere står for børnene, vasketøj etc. Dog gør han også stadig hvad han har tid til der.
jeg arbejder aften, og passer min yngste hjemme om dagen og når så min mand kommer hjem overtager han hus, børn, mad osv. Inden vi flyttede lavede han tit maden, fordi han er bedst til det og han er mere fornuftig til at købe ind, men igen skiftedes vi eller gjorde det sammen. Så skar jeg måske lige grøntsagerne og dækkede på bordet, imens han ordnede kødet.
Jeg ville aldrig gå ind og lave sådan en opdeling din mand ønsker. Ja hvis man har meget hæk og have, kan det da tage tid om sommeren men medmindre i bor i Kongens have, så lyder det lidt som om han tager røven på dig
Ellers så sig han tager sig af alt inde og du ude, og spørg om fordelingen jo ikke var lige 
Hvis i vil opdele, så prøv at lav en liste fx
madlavning
indkøb
vasketøj
vaske gulv
støvsuge toiletter
Klippe hæk
osv. Og sæt tid på udfra, og så regn ud hvor meget arbejde hver især bør have, hvis nu han arbejder fuld tid og du deltid. Da jeg arbejdede deltid for år tilbage, var det dog fordi jeg var i behandling for anoreksi dvs overskuddet måske alligevel ikke var til, at jeg lavede meget mere.
tillykke med huset !!!
Anmeld
Citér