Han snakker ikke med vores datter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

805 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. juni 2018

Anonym trådstarter

Ej jeg har helt en knude i maven.. Min datter er 7 måneder.

Jeg ligger inde i sengen, min kæreste har taget vores datter her til morgen, så jeg kan sove længere. Det er han god til at gøre de weekender han er hjemme, hvilket er ca hver anden eller tredje weekend.. 

Kan høre de sidder ved bordet og spiser morgenmad og hun SKRIGER og snakker efter hans opmærksomhed. Han svare hende bare ikke rigtig særlig tit  Jeg forstår ikke hvordan han bare kan sidde og høre på det uden at snakke tilbage? 

Hvis jeg konfronterer ham med Det, vil han blive sur og sige det ikke passer. Men sandheden er at han virker til at synes hun bare er til besvær det meste af tiden. Det er mig der har hende det meste af tiden, mader, bader og leger. Han skifter ble hvis jeg beder ham om det. Og hvis jeg beder ham om at lege med hende sætter han sig i sofaen med hende og tænder for tv'et..... 

Hvad gør man lige? Jeg vil ikke virke total bedrevidende overfor ham hele tiden, men synes virkeligt ikke han klare sin rolle super godt nu hun bliver større og mere "på" ..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2018

Stivdie

Anonym skriver:

Ej jeg har helt en knude i maven.. Min datter er 7 måneder.

Jeg ligger inde i sengen, min kæreste har taget vores datter her til morgen, så jeg kan sove længere. Det er han god til at gøre de weekender han er hjemme, hvilket er ca hver anden eller tredje weekend.. 

Kan høre de sidder ved bordet og spiser morgenmad og hun SKRIGER og snakker efter hans opmærksomhed. Han svare hende bare ikke rigtig særlig tit  Jeg forstår ikke hvordan han bare kan sidde og høre på det uden at snakke tilbage? 

Hvis jeg konfronterer ham med Det, vil han blive sur og sige det ikke passer. Men sandheden er at han virker til at synes hun bare er til besvær det meste af tiden. Det er mig der har hende det meste af tiden, mader, bader og leger. Han skifter ble hvis jeg beder ham om det. Og hvis jeg beder ham om at lege med hende sætter han sig i sofaen med hende og tænder for tv'et..... 

Hvad gør man lige? Jeg vil ikke virke total bedrevidende overfor ham hele tiden, men synes virkeligt ikke han klare sin rolle super godt nu hun bliver større og mere "på" ..

Hmm, det er svært. Min mand er til tider lidt lige sådan herhjemme. For ham er det flere forskellige ting. Dels synes han egentlig ikke at babyer er spændende. Han er mere til de lidt større børn. Så er han ikke så meget til at lege, men vil hellere inddrage børnene i de ting han gør. Og så ender han ofte foran tvet, når han mangler overskud og er træt. Jeg har accepteret, det er sådan han er, og at vi hver især bidrager med forskellige kvaliteter til opdragelsen - jeg er nok noget mere curlingmor end ham. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.