Inkontinent

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

426 visninger
8 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. juni 2018

Anonym trådstarter

jeg har altid døjet med, at jeg altid har haft lidt afgang af urin så meget at jeg skulle bruge indlæg dagligt.

nu er jeg gravid med barn nr 2 - Og nu er det blevet meget værre 

jeg laver bækkenøvelser! 

Men kan Man få mere hjælp? - udover det -

det er meget generende og er kun 4 måneder endnu.

- ikke skrive snak med lægen Been Their done that - det var en ung mandelige læge der sagde jeg skullle lave bækken øvelser, men det bliver bare værre selvom jeg laver bækken øvelser og har døjet med det hele lidt i mindre grad men alligevel

er der andet hjælp at hente?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2018

csigvard

Hmm det eneste, jeg tænker MÅSKE kan hjælpe, er bækkenkugler fra sexshop.. Ved ikke, om de er mere effektive end almindelige bækkenøvelser

Anmeld Citér

15. juni 2018

Anonym

Der findes nogle hjemmesider hvorpå der er trænings videoer.  A 15 min varighed.  Kan ikke lige huske hvad de hedder.  

Anmeld Citér

15. juni 2018

Anonym

Anonym skriver:

jeg har altid døjet med, at jeg altid har haft lidt afgang af urin så meget at jeg skulle bruge indlæg dagligt.

jeg laver bækkenøvelser! 

- ikke skrive snak med lægen Been Their done that - det var en ung mandelige læge der sagde jeg skullle lave bækken øvelser, men det bliver bare værre selvom jeg laver bækken øvelser og har døjet med det hele lidt i mindre grad men alligevel

Mener faktisk at man kan få en operation.... 

Anmeld Citér

15. juni 2018

Pikku Myy

Anonym skriver:

jeg laver bækkenøvelser! 

Jeg blev henvist til en fysioterapeut med speciale i genoptræning af bækkenbunden efter min fødsel. Jeg ved ikke om det er noget man kan henvises til under graviditet, men muligheden for mere konkret hjælp findes.

Anmeld Citér

15. juni 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Der findes nogle hjemmesider hvorpå der er trænings videoer.  A 15 min varighed.  Kan ikke lige huske hvad de hedder.  

Har appen 

Anmeld Citér

15. juni 2018

Anonym trådstarter

csigvard skriver:

Hmm det eneste, jeg tænker MÅSKE kan hjælpe, er bækkenkugler fra sexshop.. Ved ikke, om de er mere effektive end almindelige bækkenøvelser

Har kigget på dem men ved ikke lige om det er fey jeg skal ha - er med på at prøve om jeg fik dem konkrete anbefaldet af nogle der vidste noget om dem 

Anmeld Citér

15. juni 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

jeg laver bækkenøvelser! 

Nogle der har nogle succe oplevelser?

Anmeld Citér

15. juni 2018

Tystys14

Jeg havde problemer efter vores første ikke så voldsomt men nok til at det generede mig, F.eks. Når jeg hostede eller nøs. 

Jeg købte de der bækkenbundskugler men puha det var såååå ubehageligt  og hjalp ikke end disse for mig.

Fandt en del youtube videoer og begyndte at lave øvelser. Bl.a. En hvor man skal ligge på ryggen og skyde underlivet så højt op man kan imens man spænder i mavemuskerne, og en hvor man skulle sidde i skovskider stilling. 

Der var mange flere øvelser men de hjalp mig 100%. Men var også mega ihærdig. Da jeg fik nummer to øvede jeg også det meste af graviditeten (de sidste måneder orkede jeg dog ikke). Fik ingen problemer efterfølgende. 

Plus sex med min mand er bliver meget bedre. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.