Der er vist ikke så meget tvivl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

585 visninger
2 svar
0 synes godt om
14. juni 2018

Sujan

...... vi skal have nr. 3....

Puha det er lidt underligt det hele. Vi har nærmest kun lige talt om at få nr. 3. 

Vi har 2 børn som så bliver 4 og 7 år når lillesøster/bror kommer. Vi havde talt om nr. 3. Faktisk mest min mand. Det tog os lang tid at få nr. 1... 3,5 år faktisk og brugte ikke beskyttelse mellem nr. 1 og nr. 2 og der gik alligevel 2 år. 

Fik fjernet spiral i sidste måned og vi talte om at blev jeg ikke gravid indenfor 1 år så skulle vi ikke have flere. Vi synes simpelthen det blev for sent for os og for stor aldersforskel. Og mine forventninger var egentlig at vi ikke blev gravide, da vi hat kæmpet så hårdt før. 

Men nu sidder jeg her med 2 streger, hvor er det dog fantastisk:-) 

vi bor på 95 kvm. Jeg har fuld knald på karrieren, som jeg virkelig håber vil vente på mig. Tænker det bliver noget af en omgang...

Men hvad gør det, når man er beriget med 3 guldklumper:-) 

hvad er jeres erfaringer med 3 børn??? 

Billeder: 2 test fra i går og en fra i dag. Der er vist ikke så meget tvivl, selvom jeg dårligt tror på det.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2018

Miss A

Sujan skriver:

Puha det er lidt underligt det hele. Vi har nærmest kun lige talt om at få nr. 3. 

Vi har 2 børn som så bliver 4 og 7 år når lillesøster/bror kommer. Vi havde talt om nr. 3. Faktisk mest min mand. Det tog os lang tid at få nr. 1... 3,5 år faktisk og brugte ikke beskyttelse mellem nr. 1 og nr. 2 og der gik alligevel 2 år. 

Fik fjernet spiral i sidste måned og vi talte om at blev jeg ikke gravid indenfor 1 år så skulle vi ikke have flere. Vi synes simpelthen det blev for sent for os og for stor aldersforskel. Og mine forventninger var egentlig at vi ikke blev gravide, da vi hat kæmpet så hårdt før. 

vi bor på 95 kvm. Jeg har fuld knald på karrieren, som jeg virkelig håber vil vente på mig. Tænker det bliver noget af en omgang...

Billeder: 2 test fra i går og en fra i dag. Der er vist ikke så meget tvivl, selvom jeg dårligt tror på det.

Wow, stort tillykke

Det bliver da skønt for jer, lyder det til! Og hvilken karriere kan ikke lige holde pause mens baby kommer og der er barsel?!

Held og lykke med det hele.

Anmeld Citér

14. juni 2018

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Sujan skriver:

Ej hvor dejligt

Stort tillykke med de to flotte streger

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.