Scanning i morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

529 visninger
7 svar
0 synes godt om
15. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Vi fik jo som nævnt tidligere lavet en akut NF scanning i lørdags - men lægen synes vi skulle holde fast i at blive scannet igen inden 14.uge, for det havde vi jo ret til (en akut scanning tæller nemlig ikke) - så kunne vi jo også se om den lille voksede som den skulle. Og det er så i morgen kl 12.30. Ihh hvor jeg glæder mig til at se det lille hjertegryn igen.  

Ville bare lige dele det med jer.

Kh

Rosa 12+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2009

RumlesMor

Hvor dejligt - og snyd at du allerede får lov at smugkigge igen...

Knus.

Anmeld

15. oktober 2009

Sophia

Rosa skriver:

Vi fik jo som nævnt tidligere lavet en akut NF scanning i lørdags - men lægen synes vi skulle holde fast i at blive scannet igen inden 14.uge, for det havde vi jo ret til (en akut scanning tæller nemlig ikke) - så kunne vi jo også se om den lille voksede som den skulle. Og det er så i morgen kl 12.30. Ihh hvor jeg glæder mig til at se det lille hjertegryn igen.  

Ville bare lige dele det med jer.

Kh

Rosa 12+4

det er bare så dejligt..

men kom til at tænke på hvordan ved i allerede hvilken køn det er?..

skal også til NF scanning den 26 okt. glæder mig til at se den lille i maven.. Er meget nervøs...

Sophia 10+1

Anmeld

15. oktober 2009

Moderator

Vi var til en akut scanning da de var bange for at den sad udenfor livmoderen, og der blev vi scannet HELT igennem for ALT... og så kunne de se det på urinrøret, mener jeg det var...   men de sagde meget tydeligt at det IKKE var noget de normalt gjorde i ved NF, da de simpelthen ikke havde tid til det, og hvis de gjorde det ved nogen så ville alle pludselig forvente det osv osv - så vi var bare "heldige"

Anmeld

16. oktober 2009

Moderator

Uhh så er det i dag   Her kl 12.30 - nøjj hvor jeg glæder mig - vågnede lysvågen og kunne ikke sove mere kl 7

Anmeld

16. oktober 2009

linemus

Hvordan gik det Rosa?

Line

Anmeld

16. oktober 2009

dorthemus

Håber alt gik godt idag

Anmeld

17. oktober 2009

Moderator

Det gik fint, lidt antiklimaks sammenlignet med disdt, for hun lå med ryggen til og ville absolut ikke vende sig mod os Men hun vokser som hun skal og alt ser fint ud - og det er jo det vigtigste

Kh

Rosa

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.