så har prinsessen fået ny "kongestol"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

400 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. april 2008

Siber

vi måtte ud og invistere i ny autostol! Hun ser bare så fredfylt ud når hun sidder i sin nye stol, nyder at kunne kigge ud, og sidde godt! Hun var jo helt krøllet sammen i den anden!
Vi tager til Bornholm igen igen igen i morgen, og skal køre bil, så nu kunne vi altså ikke vente mere!

Knus Siber, der skal til øen for at planlægge mere bryllup!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2008

ivfmarie

Hvilken en har I valgt?
Jeg er ved at blive sindsyg at den lille babystol som Malte sidder i. Jeg syns jeg bruger alt for lang tid på at spænde ham i og ud når vi skal aflevere/hente i dp.
Jeg tror altså at børnepengene kommer til at gå til en ny stol til ham, også selvom de helst skal være ældre inden de bliver vendt fremad. Men jeg oooooorker bare ikke det hefleri længere 8(

Marie - der ønsker god tur til øen!!

Anmeld

11. april 2008

ka li ja

iiiiih jeg glæder mig også til at få fundt vores frem, det blir spændende...

go tur til borholms.

tænk at man bare tager der over... her var det et projekt i 8 klasse tror jeg.. og der fik vi af vide at vi nok aldrig selv ville komme der over så det var med at melde sig til hehe

Anmeld

11. april 2008

Siber

ivfmarie skriver:

Hvilken en har I valgt?
Jeg er ved at blive sindsyg at den lille babystol som Malte sidder i. Jeg syns jeg bruger alt for lang tid på at spænde ham i og ud når vi skal aflevere/hente i dp.
Jeg tror altså at børnepengene kommer til at gå til en ny stol til ham, også selvom de helst skal være ældre inden de bliver vendt fremad. Men jeg oooooorker bare ikke det hefleri længere 8(

Marie - der ønsker god tur til øen!!
TArk Takr

Vi har valgt en römer, kostede 1999kr, og farmand valgte i total blomstret til lille pigen! Sjovt som fædre ændre samg når de får piger! :P

og ja det er noget nemmere at bare sætte hende ind i bilen, hun vejer 9 kg, så hun må i princippet godt, men jeg ville nu helst have hende bagudvendt, men såden gik det ikke!
Knus Siber

Anmeld

11. april 2008

Siber

ka li ja skriver:

iiiiih jeg glæder mig også til at få fundt vores frem, det blir spændende...

go tur til borholms.

tænk at man bare tager der over... her var det et projekt i 8 klasse tror jeg.. og der fik vi af vide at vi nok aldrig selv ville komme der over så det var med at melde sig til hehe

Ja det tager jo "kun" 3 timer fra dør til dør, så det er jo ok! ja vi tager tit til Bornholm, men begge hold bedsteforældre bor der, så derfor!
Knus Siber

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.