Fik endelig tid til NF

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

524 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. oktober 2009

Bom

Jubii, nu fik vi endelig tid til NF scanning, nøj jeg glæder mig..  Det bliver den 26/10...

Vi skal godt nok køre helt til sønderborg, fordi de ikke har tid i haderslev, det er lidt træls, men så'n er det..

Er det ikke noget med at man skal drikke en masse vand inden, for at blæren er fuld??!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2009

Mathilde

Uh hvor spændende.

Det er bare så stort at se sit lille liv for første gang!!

Jeg har aldrig skullet drikke vand, men det kan være en fordel at have fyldt blære, da det er nemmere at smutte ud og tisse end at skulle drikke en masse vand.

Anmeld

15. oktober 2009

Lise

Har aldrig fået bekræftet det med den fyldte blære. Men til gengæld er jeg mødt op til scanninger med tømt, halvfyldt og overfyldte blærer - og det er gået fint alle gangene.

Anmeld

15. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Ihh forbered dig på det VILDESTE kick!!! Vi var HELT solgte!  Vi skal selv igen i morgen da vi har krav på en scanning inden 14.uge eftersom den anden var en akutscanning, og det tæller åbenbart ikke - og selv om det kun er en uge siden sidst så GLÆDER vi os!!!

Og jo - en fuld blære er klart det bedste (sagde de derude), men bare du ikke tisser den sidste time inden så er det ok - du skal jo heller ikke ligge og knibe sammen under seancen så du ikke kan koncentrere dig, og de trykker jo altså også ned på maven når de scanner

Rigtig god fornøjelse - og forbered dig på at blive smaskforelsket!

Kh

Rosa

Anmeld

15. oktober 2009

Mira0911

Jubii, nu fik vi endelig tid til NF scanning, nøj jeg glæder mig..  Det bliver den 26/10...

Vi skal godt nok køre helt til sønderborg, fordi de ikke har tid i haderslev, det er lidt træls, men så'n er det..

Er det ikke noget med at man skal drikke en masse vand inden, for at blæren er fuld??!!

Dejligt... Glæd dig.. Så fantastisk...

Drikke inden man skal til scanning, gjorde jeg aldrig og har heller ikke hørt om det før...

Anmeld

15. oktober 2009

Lærke & Lucas

Mini-Terp skriver:

Det bliver spændende.
Jeg er selv blevet scannet i sønderborg og jeg skulle ved den første scanning og kun den første drikke ½ liter væske en time inden jeg skulle til scanning. Det er pga. der på det tidspunkt ikke er så meget fostervand endnu så det er ikke sikket de kan scanne dig så godt hvis din blære er tom.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.