Fortæl om jeres underlivssmerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

364 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. juni 2018

Anonym trådstarter

Hej, 

Jeg er gravid og nok 5+3. Jeg har pludseligt i dag mærket til sammentrækninger i nogle sekunder og det gør mig bekymret.. Jeg kunne tydeligt mærke dem og måtte sætte mig ned.

Sidst jeg havde det sådan . En gang.. Det endte med en SA... 

Er lige I samme periode og nu frygter det værste nu. 

Har I haft lignende oplevelser, hvor det ikke er dårligt nyt?

Hvordan mærker I til graviditeten i jeres underliv? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2018

Anonym

Anonym skriver:

Hej, 

Jeg er gravid og nok 5+3. Jeg har pludseligt i dag mærket til sammentrækninger i nogle sekunder og det gør mig bekymret.. Jeg kunne tydeligt mærke dem og måtte sætte mig ned.

Sidst jeg havde det sådan . En gang.. Det endte med en SA... 

Er lige I samme periode og nu frygter det værste nu. 

Har I haft lignende oplevelser, hvor det ikke er dårligt nyt?

Hvordan mærker I til graviditeten i jeres underliv? 

Det er ligamentsmerter og ganske ufarlige og normale. Det vil du opleve mange gange gennem graviditeten  

Anmeld Citér

13. juni 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det er ligamentsmerter og ganske ufarlige og normale. Det vil du opleve mange gange gennem graviditeten  

Jeg håber virkelig du har ret... Sidst jeg mærkede noget lignende begyndte jeg at bløde efter nogle dage... Mærkes ligamenter ikke ude i siden? Troede ikke ligamenter mærkes lige under bikini linjen...

Jeg vælger at bevare optimismen og håber det er ligamenter  

Anmeld Citér

13. juni 2018

Anonym

Anonym skriver:

Jeg håber virkelig du har ret... Sidst jeg mærkede noget lignende begyndte jeg at bløde efter nogle dage... Mærkes ligamenter ikke ude i siden? Troede ikke ligamenter mærkes lige under bikini linjen...

Jeg vælger at bevare optimismen og håber det er ligamenter  

Jeg mærkede dem både i siderne og i selve underlivet.  

Anmeld Citér

13. juni 2018

xStinepigen

Ligamentsmerter kan føles som mens smerter, ude i siderne, niv/stik og jag, kan gøre meget ondt, kan være milde, og man kan have alle slags smerter på en gang, så synes absolut ikke du skal være bekymret . Jo længere man er, jo mere ondt gør de  

Anmeld Citér

13. juni 2018

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar. Jeg er kun bekymret fordi sidst jeg fik disse sammentrækninger.. Ve agtige....endte jeg med en SA... Så det er bare svært at forblive rolig men hvilket valg har jeg... Må bare se tiden an. 

Hvordan føltes jeres sammentrækninger? Når jeg tænker menses så er det mere ømhed og ikke at det trækker sammen dernede.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.