Blomme sæk men ikke foster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

943 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. juni 2018

Frk.vilværegravid

Hejsa. 

Jeg har lige været til gynokælogen. Jeg havde en forventning om jeg ville være præcis 6+0 Idag, og skulle hører alt var fint (d. 20 december aborterede jeg i 3 måned) og vi endelig efter seks måneder havde en fin baby i min mave... 

men.... den søde dame sagde,hun målte mig til at jeg var 5+1 henne og vi kunne ikke se den såkalte runde ring.. har fået tager blodprøver og skal igen på torsdag og får svar fredag. (På min fødselsdag) 

jeg er SIMPELTHEN så bange! Jeg er indtil på fredag 31 år gammel og har to børn, men med min eks fra da jeg var 17 år. 

Er der flere der har prøvet noget lign? Og blev det godt eller skidt? 

Kærligst en kvinde der ønske barn nr. 3 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2018

God-mor

Frk.vilværegravid skriver:

Hejsa. 

Jeg har lige været til gynokælogen. Jeg havde en forventning om jeg ville være præcis 6+0 Idag, og skulle hører alt var fint (d. 20 december aborterede jeg i 3 måned) og vi endelig efter seks måneder havde en fin baby i min mave... 

men.... den søde dame sagde,hun målte mig til at jeg var 5+1 henne og vi kunne ikke se den såkalte runde ring.. har fået tager blodprøver og skal igen på torsdag og får svar fredag. (På min fødselsdag) 

jeg er SIMPELTHEN så bange! Jeg er indtil på fredag 31 år gammel og har to børn, men med min eks fra da jeg var 17 år. 

Er der flere der har prøvet noget lign? Og blev det godt eller skidt? 

Kærligst en kvinde der ønske barn nr. 3 

Hej

Jeg havde en oplevelse tilsvarende i 2016. Kom til scanning 6+1, hvor jeg blev sat 8 dage tilbage og scanningsdamen sagde at vi skulle indstille os på en spontan abort. Men jeg fik tid en uge senere til scanning. Her var den runde ring kommet og der var en meget lille foster med et hjerte der blinkede Men var stadig sat 8 dage tilbage. Forstår det stadig ikke for så burde jeg have testet positivt 2+ og det kan jo ikke lade sig gøre  Men min søn kom 8 måneder efter, og er sund og rask. 

Jeg ville tro på det stadig 

Anmeld Citér

12. juni 2018

csigvard

Første gang jeg var gravid, var jeg også til scanning omkring uge 5, og der kunne hun også kun se blommesæk men intet foster.. Både egen læge og uddannelseslægen kunne se et eller andet, men det var så småt, så de vidste ikke, om det var foster eller noget andet.. Det var først i uge 6, at vi kunne se både foster og hjerteblink.. Så bare rolig, du kan sagtens være gravid stadig med et levedygtigt foster .. Den er bare ikke stor nok til, at I kan se den endnu

Anmeld Citér

12. juni 2018

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

I 5+1 vil der være en fostersæk og måske en blommesæk inden i,der er ikke et synligt foster.

Så for mig,lyder det helt normalt.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.