Sandaler hun nægter ! 2,5 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

908 visninger
9 svar
5 synes godt om
11. juni 2018

anna111

Profilbillede for anna111

Vi har nogle lækre og ret dyre superfit sandaler til min datter på 2.5 år hun brugte dem til at starte med men fik gnavet huld på indersiden af anklen det helede så.

Men nu hun har dem på syntes jeg fortsat hun bliver lidt rød på knoglen på indersiden af anklen og hun vil helt ungå dem og tager dem gerne hurtigt af vis hun kan komme til det. 

Købte så en åben bade sandal fra adidas hun elsker dem når hun ser dem men det er jo mere en klip klap sko ind en god sko til foden.

Har så lige prøvet at købe et rigtigt fint par fra skofus hvor der er stof indvending men nu vi er kommet hjem vil hun ikke have dem på og skubber dem væk !  Så overvejer at aflevere dem tilbage ! De var dyre nok. 

Hvad ville i gøre overvejer bare at lade hende bruge bade sandaler det sidste af sæsonen  og så strømper i superfit sandalerne når vi skal på længere ture. 

Billederne af sandalerne 

pink superfit.  Røde adidas. Lilla/lyserød skofus 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2018

Cvbn

Skandalerne sidder formentlig dårligt på hende, siden de også skraber hul på hende, så dem ville jeg ikke bruge.

hvorfor ikke tage hende med ud og prøve nogen inden du køber dem, så hun får nogen hun kan lide at gå i?

Anmeld Citér

11. juni 2018

anna111

Cvbn skriver:

Skandalerne sidder formentlig dårligt på hende, siden de også skraber hul på hende, så dem ville jeg ikke bruge.

hvorfor ikke tage hende med ud og prøve nogen inden du køber dem, så hun får nogen hun kan lide at gå i?

Det har jeg skam prøvet 

Hun er 2.5 år og kan ikke rigtig give udtryk for hvad der er godt at have på og ikke. 

Hun har været med ude hele dagen og prøve sandaler og alle sandaler er dumme efter 5 min hun vil prøve dem og have dem af igen. Et enkelt par åbne sandaler med lys var interessant i 10 min da jeg spurte er de gode skal vi købe dem skubbede hun dem væk sagde nej  og gik hen og legede så jeg prøvede at købe den lukkede sandal men hun vil ikke have dem på og skubber den væk her hjemme. Hun har prøvet den i butikken og den sad fint men kan jo ikke svare på om den gnaver. 

Anmeld Citér

11. juni 2018

anna111

Cvbn skriver:

de gnaver ikke huld mere efter de er gået til men laver dog fortsat en rødt tryk mærke som forsvinder igen lidt efter  ligesom en strømpe kant kan gøre 

Anmeld Citér

11. juni 2018

Lenchick

Vi har dårlige erfaringer med Superfit. De sidder bare ikke godt på foden, selvom vi har forsøgt flere modeller i butikken. Vi købte et par, som barnet kunne lide og som sad fint, men der kom vabler efter en dag i børnehaven. 

Vi har nu i tre år købt alt fodtøj fra et andet mærke og der har aldrig været problemer. 

Jeg ville aflevere de Skofus og forsøge at sælge dem fra Superfit siden de næsten ikke er brugt. 

Tag datteren med og køb et par, som sidder ordentligt og som hun kan lide. 

Anmeld Citér

11. juni 2018

anna111

Lenchick skriver:

Vi har dårlige erfaringer med Superfit. De sidder bare ikke godt på foden, selvom vi har forsøgt flere modeller i butikken. Vi købte et par, som barnet kunne lide og som sad fint, men der kom vabler efter en dag i børnehaven. 

Vi har nu i tre år købt alt fodtøj fra et andet mærke og der har aldrig været problemer. 

Jeg ville aflevere de Skofus og forsøge at sælge dem fra Superfit siden de næsten ikke er brugt. 

Tag datteren med og køb et par, som sidder ordentligt og som hun kan lide. 

Jeg har gode erfaringer med superfit på storesøster de sidder fantastisk og ingen vabler de havde begge fra superfit sandaler sidste år og der var ingen ting. 

Men i år duer de ikke til lillesøster desværre jeg har haft hende med ud og prøve hele dagen og efter 5 min er alle sandaler dumme. Hun har prøvet mange ! Og nægter at give 500 kr på et par hun beslutter sig for ikke at ville have på. 

Så ender jeg med bare at købe nogen med lys fordi hun syntes det er sjovt ikke fordi de sidder ekstra godt og ville helst have lukkede sandaler til hende. 

Tror bare hun har set sig sur på alle sandaler desværre 

Anmeld Citér

11. juni 2018

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg ville lade hende bruge de der "bade" sandaler, fordi de er spændt på foden, som en rigtig sandal og garanteret er rare at gå i! Vh Stine 

Anmeld Citér

11. juni 2018

biniek

Jeg synes helt sikkert hun skal gå med hem hun kan lide 

Hvis de ikke generer hende og hun fint kan gå i dem så er det da det hun skal 

Jeg tænker altid selv at hvis det var mig der skulle gå i ubehagelige sko så ville jeg nok ikke være glad 

Børn kan jo holde til lidt af hvert 

Hvis du kan få penge tilbage for de sko du har købt så gør det 

Anmeld Citér

12. juni 2018

anna111

StineW79 skriver:

Jeg ville lade hende bruge de der "bade" sandaler, fordi de er spændt på foden, som en rigtig sandal og garanteret er rare at gå i! Vh Stine 

Mange tak for svar tror osse det er det jeg er nået frem til 

Anmeld Citér

12. juni 2018

anna111

biniek skriver:

Jeg synes helt sikkert hun skal gå med hem hun kan lide 

Hvis de ikke generer hende og hun fint kan gå i dem så er det da det hun skal 

Jeg tænker altid selv at hvis det var mig der skulle gå i ubehagelige sko så ville jeg nok ikke være glad 

Børn kan jo holde til lidt af hvert 

Hvis du kan få penge tilbage for de sko du har købt så gør det 

Mange tak for svar 

Jeg kan sagtens få pengene tilbage for de nye sko så tror osse det er det jeg gør og så lader jeg hende beholde adidas sandalerne som hun helst vil bruge 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.