Herlev vs. Hvidovre hospital

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.720 visninger
2 svar
1 synes godt om
11. juni 2018

Anonym trådstarter

Hvad er jeres oplevelser om Herlev vs. Hvidovre.? 

Jeg er virkelig forarget.. 

jeg har termin i dec. Jeg har adresse imellem to kommuner, der gør at jeg er havnet på Herlev hospital og skal føde der, fordi Hvidovre afviste mig.

Hvidovre har ikke plads eller vil tage mig ind fordi jeg bor på en anden postadresse som ikke tilhører dem. Men jeg har valgt bevist Hvidovre, fordi mit tilhørs forhold til Herlev, er mega elendigt og jeg har haft alt for mange uheldige oplevelser der. Min læge har ikke skrevet en lang smører på vabdrejournalen fordi han ikke forventede at det burde blive noget problem, da vi jo har frit sygehus valg.. men det har vi jo tydeligvis ikke. 

Jeg har med stor succes og gode minder født på Hvidovre og vil beholde det sådan. 

Og jeg føler mig slet ikke tryg eller okay, med at føde et sted hvor jeg har så meget negativt at sige om stedet. (herlev) 

Kan man klage eller tage kontakt til nogen på Hvidovre.? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2018

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Gud jeg har det helt omvendt..

Fødte 1. og 2. gang på herlev. Gik super godt. 

3. gang hørte jeg pludselig til hvidovre.. og værste forløb nogensinde! Kæft hvor er jeg glad for at jeg bare kunne køre hjem efter 4 timer. 

Ved ik hvad du kan gøre for at komme på hvidovre. 

Anmeld Citér

11. juni 2018

100%anonym

Anonym skriver:

Hvad er jeres oplevelser om Herlev vs. Hvidovre.? 

Jeg er virkelig forarget.. 

jeg har termin i dec. Jeg har adresse imellem to kommuner, der gør at jeg er havnet på Herlev hospital og skal føde der, fordi Hvidovre afviste mig.

Hvidovre har ikke plads eller vil tage mig ind fordi jeg bor på en anden postadresse som ikke tilhører dem. Men jeg har valgt bevist Hvidovre, fordi mit tilhørs forhold til Herlev, er mega elendigt og jeg har haft alt for mange uheldige oplevelser der. Min læge har ikke skrevet en lang smører på vabdrejournalen fordi han ikke forventede at det burde blive noget problem, da vi jo har frit sygehus valg.. men det har vi jo tydeligvis ikke. 

Jeg har med stor succes og gode minder født på Hvidovre og vil beholde det sådan. 

Og jeg føler mig slet ikke tryg eller okay, med at føde et sted hvor jeg har så meget negativt at sige om stedet. (herlev) 

Kan man klage eller tage kontakt til nogen på Hvidovre.? 

Hvis Hvidovre ikke har plads. Så er der ikke noget at gøre uanset hvor meget du stiller dig på bagbenene. 

Jeg har aldrig født på Hvidovre da jeg kun har et barn. Men jeg valgte bevidst Herlev fordi jeg kun havde hørt dårligt om Hvidovre. Og er glad for min beslutning. Havde et super godt fødselsforløb. Min fødsel varede i 23 timer og havde den samme jordmoder fra aktiv fødsel (13 tiden) til jeg fødte 18:50. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.