Spontan abort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

911 visninger
4 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. juni 2018

Anonym trådstarter

Jeg er i gang med at abortere. Jeg er alene afsted på ferie med min datter og jeg bløder voldsomt og kan ikke bevæge mig nogen steder uden at få følelsen af at jeg skal besvime.

Er der nogen der kan fortælle mig hvor længe blødningen vil være så kraftig. Jeg er 10+5, men den kan jo godt være gået til tidligere.

Råd om at gå til lægen, behøves ikke 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2018

Annemette07

Anonym skriver:

Jeg er i gang med at abortere. Jeg er alene afsted på ferie med min datter og jeg bløder voldsomt og kan ikke bevæge mig nogen steder uden at få følelsen af at jeg skal besvime.

Er der nogen der kan fortælle mig hvor længe blødningen vil være så kraftig. Jeg er 10+5, men den kan jo godt være gået til tidligere.

Råd om at gå til lægen, behøves ikke 

Jeg var godt nok ikke så langt henne, men mener jeg blødte små to uger dengang jeg aborterede.

Anmeld Citér

11. juni 2018

Anonym trådstarter

Annemette07 skriver:

Jeg var godt nok ikke så langt henne, men mener jeg blødte små to uger dengang jeg aborterede.

Almindelig blødning kan jeg klare. Det er mere hvor længe denne kraftige blødning varer. Altså her mens livmoderen er ved at tømmes og det er med klumper osv

Anmeld Citér

11. juni 2018

Anonym

Selv om du ikke kan lide rådet så siger jeg det alligevel. Jeg aborterede 11+1 og var indlagt på sygehuset pga stort blodtab (1l- fik blodtransfusion) og fik udskrab fordi moderkagen ikke ville komme ud af sig selv. Så det er vigtigt at tage kontakt til en læge fordi det kan gå galt! Blødte i en uge+ 2 uger efter udskrab. God bedring til dig og held og lykke fremover 

Anmeld Citér

11. juni 2018

Anonym

Jeg trodser også lige “ikke noget med lægen” - jeg mistede også, hvor fosteret var gået til (fandt vi ud af til scanning) og fik så medicinsk abort. Jeg blødte meget kraftigt, blev svimmel, svag og det blev helt sort for mine øjne. Jeg blev indlagt og fik hjælp til blødningen, og ugen efter fik jeg udskrab da livmoderen ikke var tømt. Grundreglen er, at bløder du 3 natbind igennem på kort tid, så bløder du for meget! Jeg blødte 4-5 igennem på 2 timer, hvorfor jeg så blev indlagt. Håber du tager det til dig, og at det hele kommer til at gå meget bedre end det gjorde for mig. Det er en hård omgang, både fysisk og psykisk. Kæmpe kram 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.