Hvor mange dage vil i giv sælgerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

907 visninger
7 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. juni 2018

Anonym trådstarter

Først rigtig god mandag til jer alle 

jeg fandt en klapvogn brugt i tirsdag som jeg sammen aften skrive til sælgen at den vil jeg genre købe sælgen svar hurtig på min besked ( dagen efter) jeg får sælgen nr så vi kan aftale  nærmere sælgen skrive så at person lige skal finde hvordan hun kan sende den  virke er fint med mig jeg høre så ikke noget og fredag valg jeg så skrive igen og høre om hun havde fund ud af hvordan hun kunne få den send og hvad pris vil blev hun svar så rigtig hutig at det har hun ikke og jeg har ikke hørte noget siden 

Da det er først gang jeg køber noget brugt er mit spøgmål er dette en jeg bør handle med eller hold mig fra? Og hvor mange dage skal jeg mere giv hende?  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2018

csigvard

Hende der ville jeg nok holde mig fra.. Kan godt være, at hun måske er reel nok, men når hun ikke engang har tid til dette, så vil du desværre nok aldrig få den, da hun aldrig får taget sig sammen til at sende den.. HVIS du vælger at købe den, så send hende først penge, når du har fået den

Anmeld Citér

11. juni 2018

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hun virker ikke interesseret i at bøvle med at sende den. Hvilket jeg fuldt ud forstår, men lidt sært hun ikke bare siger det. Find en anden  

Anmeld Citér

11. juni 2018

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Hun virker ikke interesseret i at bøvle med at sende den. Hvilket jeg fuldt ud forstår, men lidt sært hun ikke bare siger det. Find en anden  

Mor11s

Jeg kan godt forstå hvis ikke hun gider man så kunne hun da i det mindste bare  værre ærlig det kommer man også længes med i min verden i valgfal jeg må i gang med af kig efter en andre og håbe på en mere ærlig sælger 

Anmeld Citér

11. juni 2018

Anonym trådstarter

csigvard skriver:

Hende der ville jeg nok holde mig fra.. Kan godt være, at hun måske er reel nok, men når hun ikke engang har tid til dette, så vil du desværre nok aldrig få den, da hun aldrig får taget sig sammen til at sende den.. HVIS du vælger at købe den, så send hende først penge, når du har fået den

Du har nok desværre ret jeg må kigger efter en andre

Anmeld Citér

12. juni 2018

RikkeD22

Jeg kan se, at I allerede er kommet langt i tråden. Jeg vil dog lige knytte en kommentar til hele købsprocessen i den her situation. Hvis det er, at man får et telefonnummer på vedkommende, som man rent faktisk skal købe noget ret dyrt af, er det ofte en fordel, at ringe til personen.

Det giver en form for forpligtigelse at have haft en personlig samtale med vedkommende, og så kunne I måske allerede torsdag eller fredag have afsluttet hele handlen, da hun nok ikke lige kan overskue at skulle sende så stort et produkt - det er noget andet med  børnetøjeksempelvis.

Jeg må dog sige, at det nok ikke burde være en overraskelse, at der muligvis kommer en køber fra en anden by, som gerne vil have varen sendt til dem. Måske de burde skrive det i opslaget, at den SKAL hentes 

Anmeld Citér

12. juni 2018

Anonym trådstarter

Jeg kan se, at I allerede er kommet langt i tråden. Jeg vil dog lige knytte en kommentar til hele købsprocessen i den her situation. Hvis det er, at man får et telefonnummer på vedkommende, som man rent faktisk skal købe noget ret dyrt af, er det ofte en fordel, at ringe til personen.

Det giver en form for forpligtigelse at have haft en personlig samtale med vedkommende, og så kunne I måske allerede torsdag eller fredag have afsluttet hele handlen, da hun nok ikke lige kan overskue at skulle sende så stort et produkt - det er noget andet med eksempelvis.

Jeg må dog sige, at det nok ikke burde være en overraskelse, at der muligvis kommer en køber fra en anden by, som gerne vil have varen sendt til dem. Måske de burde skrive det i opslaget, at den SKAL hentes 

Aså set i bakspejlet

Er der flere ting der kunne havde blev gjort   anderledes  

Hun kunne havde sigt nej til af sendes fra start af  

Jeg skulle ikke nok ikke værre så flink at skrive hun kunne skrive når hun havde fund ud af noget men jeg tænke at når man har noget til salg så vil man nok også genre af med det hurtig!

Men ja du har da ret i flere ting i det du skrive  

Anmeld Citér

12. juni 2018

csigvard

Altså jeg står lidt i samme situation nu..
Vi søgte efter en skråstol, og bliver så kontaktet af den her enlige unge mor, som gerne vil sælge sin.. Den er bare perfekt.. Billig men stadig super god med lyd, lys og vibrationer.. Vi aftaler, at hun skal sende den, og at vi betaler halvdelen med det samme og resten, når vi modtager..
Efter en uges tid har vi stadig ikke modtaget den, og jeg er løbende i kontakt med hende.. Hun finder dog ud af, at hun har fået skrevet forkert adresse på (vi har et latterligt vejnavn), og hun spørger, om vi stadig er interesseret i den, når hun har fået den retur..
Det er vi, og vi sender igen pengene til hende (vi havde lige fået dem retur fra hende igen), og så ville hun skrive, når hun sendte.. Et par dage efter har jeg stadig ikke hørt fra hende eller modtaget pakken, og jeg kontakter hende igen.. Hun svarer tilbage nogle dage efter, at hun er indlagt på hospitalet med sin datter, og om vi vil have pengene retur indtil hun kommer hjem og får sendt pakken..
Vi vælger dog at lade hende beholde pengene, og jeg skriver til hende, at hun bare skal koncentrere sig om sin datter, og at jeg vil skrive til hende om en uge..
En uge efter skriver jeg igen til hende, og hun regner med, at de snart kommer hjem.. Nogle dage efter får jeg så af vide, at de stadig er indlagt, og hun ikke ved, hvornår de kommer hjem..

Jeg vælger igen at lade hende være i en uge, og da jeg så derefter snakker med hende igen, skriver hun, at de bliver udskrevet om nogle dage, og hun vil sende pakken som de første, når hun kommer hjem..
Nu er det så over en uge siden, og jeg har lige skrevet til hende igen for et par dage siden, hvor jeg så ikke har hørt noget endnu..

Altså her bliver jeg da også en smule utålmodig, og vi burde nok have gjort noget anderledes.. Men omvendt har jeg så heller ikke lyst til at presse den her stakkels stresset og bekymret mor, og jeg bliver da selv vildt bekymret for, om der er noget helt galt med pigen, siden hun ikke har svaret endnu..

Så der kan selvfølgelig være årsager til, at der ikke er sket noget endnu hos dig og sælger.. Men medmindre du har tålmodighed og bare virkelig gerne vil have lige præcis den vare, så synes jeg, at du skal kigge om efter noget andet

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.