Altså jeg står lidt i samme situation nu..
Vi søgte efter en skråstol, og bliver så kontaktet af den her enlige unge mor, som gerne vil sælge sin.. Den er bare perfekt.. Billig men stadig super god med lyd, lys og vibrationer.. Vi aftaler, at hun skal sende den, og at vi betaler halvdelen med det samme og resten, når vi modtager..
Efter en uges tid har vi stadig ikke modtaget den, og jeg er løbende i kontakt med hende.. Hun finder dog ud af, at hun har fået skrevet forkert adresse på (vi har et latterligt vejnavn), og hun spørger, om vi stadig er interesseret i den, når hun har fået den retur..
Det er vi, og vi sender igen pengene til hende (vi havde lige fået dem retur fra hende igen), og så ville hun skrive, når hun sendte.. Et par dage efter har jeg stadig ikke hørt fra hende eller modtaget pakken, og jeg kontakter hende igen.. Hun svarer tilbage nogle dage efter, at hun er indlagt på hospitalet med sin datter, og om vi vil have pengene retur indtil hun kommer hjem og får sendt pakken..
Vi vælger dog at lade hende beholde pengene, og jeg skriver til hende, at hun bare skal koncentrere sig om sin datter, og at jeg vil skrive til hende om en uge..
En uge efter skriver jeg igen til hende, og hun regner med, at de snart kommer hjem.. Nogle dage efter får jeg så af vide, at de stadig er indlagt, og hun ikke ved, hvornår de kommer hjem..
Jeg vælger igen at lade hende være i en uge, og da jeg så derefter snakker med hende igen, skriver hun, at de bliver udskrevet om nogle dage, og hun vil sende pakken som de første, når hun kommer hjem..
Nu er det så over en uge siden, og jeg har lige skrevet til hende igen for et par dage siden, hvor jeg så ikke har hørt noget endnu..
Altså her bliver jeg da også en smule utålmodig, og vi burde nok have gjort noget anderledes.. Men omvendt har jeg så heller ikke lyst til at presse den her stakkels stresset og bekymret mor, og jeg bliver da selv vildt bekymret for, om der er noget helt galt med pigen, siden hun ikke har svaret endnu..
Så der kan selvfølgelig være årsager til, at der ikke er sket noget endnu hos dig og sælger.. Men medmindre du har tålmodighed og bare virkelig gerne vil have lige præcis den vare, så synes jeg, at du skal kigge om efter noget andet 
Anmeld
Citér